Ja ham har jeg satme ikke været for heldig med...
Kan i huske at jeg brokkede mig over hans og konens gave til mig... Jeg gjorde som i forreslog og lod som ingen ting, og købte et gavekort til en guldsmed, da jeg ikke helt viste hvilket armbånd det er hun samler på
...
Til min fødselsdag havde vi så siddet og aftalt at vi holdt Kai's fødselsdag på søndag (hvor han har fødselsdag), hvilket var mens de var tilstede i lokalet og deltagende i snakken og aftalen...
I lørdags til min svigerindes fødselsdag (som vi blev inviteret til torsdag, dvs. to dage før)... Siger vi til at vi giver aftensmad på søndag, hvilket de siger: okay, det er bare i orden til...
Så i dag sidder de og siger til min far at de ikke er blevet inviteret til Kai's fødselsdag
... Så min far ringer jo i sagens natur forvirret til mig, da han jo mente de var inviteret (hvilket de også var)... Så skriver jeg til dem at de da selvfølgelig var inviteret (og hvornår vi havde aftalt datoen) og at vi jo selvfølgelig gav aftensmad...
Så skriver han satme tilbage at de ikke var inviteret for vi havde ikke direkte sagt at de skulle komme, og at de i øvrigt heller ikke havde tænkt sig at komme
...
Jeg er bare så edderspændt rasende lige nu
... Synes simpelthen ikke de kan være det bekendt... Jeg kan ikke engang tillade mig at sige at jeg ikke vil komme til deres næste fødselsdag, for så straffer jeg deres datter i stedet for
...
Anmeld