hvad sys du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Vingummien

WiitrioeN skriver:

altså hvis jeg tager udgangs punkt i Randers så mangler der en newyorker og en bestemt sko butik som jeg ikke husker hvad hedder

Har vi ik en newyork? Eller er det bare mig

En sko butik der har støvler til folk med tyk skinneben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

trine1989

Eva skriver:

Nej, det er da kun i Kvickly og H& M og sådanne steder..jeg køber i en butik hvor der kun er undertøj og der er alle mærker da deroppe, altså ikke alle modeller, men der er altid nogen...missya, hedder det vidst...billigt og gode str. ellers er der change der også har...og ja, kan så ikke huske de andre mærker jeg har...

Missya er også rigtig god men har kun fundet 1 rigtig god bh jeg kunne passe og den kostede alligevel 370 kr. mener jeg det var, tror måske bare mine bryster er en sær str. hehe...

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

Missya er også rigtig god men har kun fundet 1 rigtig god bh jeg kunne passe og den kostede alligevel 370 kr. mener jeg det var, tror måske bare mine bryster er en sær str. hehe...

Ej, så dyre synes jeg da ikke de er...hvilken str. bruger du?

Anmeld

12. marts 2010

trine1989

Eva skriver:

Ej, så dyre synes jeg da ikke de er...hvilken str. bruger du?

jo mener jeg i hvertfald gav over 300 kr. min kæreste synes virkelig også at det var dyrt.

jeg bruger 80 E-D men synes det er svært at finde en som ikke er for stor og ikke er for lille og så heller ikke sidder grimt over brysterne. vi brugte en halv time - tyve min. sidst vi skulle finde en der passede og det var med en ekspedient

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

jo mener jeg i hvertfald gav over 300 kr. min kæreste synes virkelig også at det var dyrt.

jeg bruger 80 E-D men synes det er svært at finde en som ikke er for stor og ikke er for lille og så heller ikke sidder grimt over brysterne. vi brugte en halv time - tyve min. sidst vi skulle finde en der passede og det var med en ekspedient

Mon dett er den rigtige str. så...mange bruger jo al for stor omkreds og så kommer det jo ikke til at sidde pænt..det er da ellers ikke så stor en str...men træls hvis det er svært at finde gode modeller til dig...øv...

Anmeld

12. marts 2010

trine1989

Eva skriver:

Mon dett er den rigtige str. så...mange bruger jo al for stor omkreds og så kommer det jo ikke til at sidde pænt..det er da ellers ikke så stor en str...men træls hvis det er svært at finde gode modeller til dig...øv...

der var en ekspedient og hun prøvede også andre str. men ikke noget som sad godt.

og når jeg så har fundet nogle søde nogen får jeg tit at vide at de kun fås op til C? måske de bare har mindre bryster i vejle  hehe.. men øv er det altså...

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

der var en ekspedient og hun prøvede også andre str. men ikke noget som sad godt.

og når jeg så har fundet nogle søde nogen får jeg tit at vide at de kun fås op til C? måske de bare har mindre bryster i vejle  hehe.. men øv er det altså...

Prøv en 75E eller D næste gang.. måske de faktisk sidder bedre..

Anmeld

12. marts 2010

trine1989

Eva skriver:

Prøv en 75E eller D næste gang.. måske de faktisk sidder bedre..

jeg skal da prøve t

tak

Anmeld

13. marts 2010

4xGreve

suanne85 skriver:

Har vi ik en newyork? Eller er det bare mig

En sko butik der har støvler til folk med tyk skinneben

nej det mener jeg bestemt ikke vi har hehe...

Anmeld

13. marts 2010

Vingummien

WiitrioeN skriver:

nej det mener jeg bestemt ikke vi har hehe...

Hvad hedder den så den der ligger ved bog og ide, Overfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.