Spisested i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.765 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Trolde_mor

En gammel veninde kommer til byen imorgen, og er kommet med et forslag om at tage ud at spise.

Men jeg har kun spist i byen en enkelt gang med svigermekanikken og det løb op i 2.000kr!! Måske lige lidt i overkanten. Heldigvis dem der gav gildet..

Men ja, hvor er det godt og ikke alt for dyrt at spise i slagelse? Og hvad kan man f.eks. få der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Anja

Hvis I skal på café og spise kan jeg anbefale Café Mikkel. En mere "rigtig" restaurant jeg kan anbefale er Putinella (staves?) som er en italiensk restaurant som ligger i Rosengården. Ingen afstederne er dyre.

God fornøjelse.

Anmeld

12. marts 2010

mortilfreja

Senia skriver:

En gammel veninde kommer til byen imorgen, og er kommet med et forslag om at tage ud at spise.

Men jeg har kun spist i byen en enkelt gang med svigermekanikken og det løb op i 2.000kr!! Måske lige lidt i overkanten. Heldigvis dem der gav gildet..

Men ja, hvor er det godt og ikke alt for dyrt at spise i slagelse? Og hvad kan man f.eks. få der?

Hejsa..

Bella Milano er et rigtig godt bud..

Hyggeligt sted med god mad.. Min kæreste og jeg kommer der indimellem og vi giver ca 3-400 kr for to pers incl drikkevare..

De har alt fra piza/pasta til lækre bøffer..

Kram

Anmeld

12. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg foretrækker det Mexicanske bøfhus i Slagelse, det ligger ovenpå Nattoget

Anmeld

12. marts 2010

Trolde_mor

Anja skriver:

Hvis I skal på café og spise kan jeg anbefale Café Mikkel. En mere "rigtig" restaurant jeg kan anbefale er Putinella (staves?) som er en italiensk restaurant som ligger i Rosengården. Ingen afstederne er dyre.

God fornøjelse.

Hvor ligger Café Mikkel henne? Og hvad kan man få at spise der?

Mange tak

Anmeld

12. marts 2010

Sujan

Jeg elsker cafe caramel. Der kan man få god mad til billige penge. De har super gode steaks og burgere. Og ja den italienske med p der blev nævnt tidligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.