Prampack - nyt produkt forenkler rejsen med barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.032 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

PramPack er et nyt produkt, som lanceres i Danmark i april. PramPack beskytter barnevognen under flytransport og forenkler rejsen for småbørnsforældre. Undersøgelser viser, at barnevogne skades 14 gange oftere end anden bagage, og det svarer til, at 35.-50.000 barnevogne beskadiges hvert år i Skandinavien.

Ideen til PramPack fik en norsk mor på jordomreise med sin syv måneder gamle søn. På denne rejse fik moren, Anne Morkemo, ødelagt vognen hele tre gange. Rejseplanerne måtte ændres og familien brugte meget tid på at fikse vognen. Til deres overraskelse fandtes der heller ingen god løsning til at beskytte vognen, og da Anne kom tilbage til Norge, bestemte hun sig for å gøre noget ved problemet.

Sammen med andre småbørnsforældre, SAS, Norwegian, bagagepersonale og skandinaviske designere blev PramPack udviklet, og juni 2009 blev produktet lanceret i Norge. Det endelige produkt passer til alle barnevogne, kan rulles sammen til en lille rulle, når man ikke benytter det, og beskytter selvfølgelig langt bedre end plastikposer og lignende løsninger.

PramPack har slået utrolig godt an, og der er solgt ca 3000 PramPack på det norske markedet på lidt over et halvt år. Til april kan danske forældre købe produktet i BabySam landet over.

Læs mere om PramPack her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

michellemoeller

Prampack ser rigtig fin ud, syntes bare at den er meget dyr. På deres hjemmeside koster den 1499 NOK ca. 1400 DK.

Jeg har lejet en Airshells i en uge, som lå klar til mig i lufthavnen og som jeg bare afleverede igen da jeg kom hjem.

Super smart, beskyttede 100% og kostede kun 189 kr. for 1 uge.

Check www.airshells.com

Vh.

Michelle Møller

Anmeld

26. april 2010

MariaJ

Vi har købt en prampack, for vi rejser rigtig meget med fly og jeg har bare hørt om så mange, der har fået barnevogne ødelagt. Den er dyr ja, men forhåbentlig "sparer vi det" ved ikke at skulle stå på et fremmed sted med en ødelagt barnevogn. Da baby ikke er født endnu, ved jeg jo af gode grunde ikke om vi rent faktisk bliver glade for den, men kan opdatere om nogle uger.

Maria 40+6

Anmeld

26. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
michellemoeller skriver:

Prampack ser rigtig fin ud, syntes bare at den er meget dyr. På deres hjemmeside koster den 1499 NOK ca. 1400 DK.

Jeg har lejet en Airshells i en uge, som lå klar til mig i lufthavnen og som jeg bare afleverede igen da jeg kom hjem.

Super smart, beskyttede 100% og kostede kun 189 kr. for 1 uge.

Check www.airshells.com

Vh.

Michelle Møller

Vi har også lejet til både barnevogn og til klapvogn igennem Airshells og det var både nemt og billigt

Anmeld

26. april 2010

eliasogmor

Karoline skriver:

PramPack er et nyt produkt, som lanceres i Danmark i april. PramPack beskytter barnevognen under flytransport og forenkler rejsen for småbørnsforældre. Undersøgelser viser, at barnevogne skades 14 gange oftere end anden bagage, og det svarer til, at 35.-50.000 barnevogne beskadiges hvert år i Skandinavien.

Ideen til PramPack fik en norsk mor på jordomreise med sin syv måneder gamle søn. På denne rejse fik moren, Anne Morkemo, ødelagt vognen hele tre gange. Rejseplanerne måtte ændres og familien brugte meget tid på at fikse vognen. Til deres overraskelse fandtes der heller ingen god løsning til at beskytte vognen, og da Anne kom tilbage til Norge, bestemte hun sig for å gøre noget ved problemet.

Sammen med andre småbørnsforældre, SAS, Norwegian, bagagepersonale og skandinaviske designere blev PramPack udviklet, og juni 2009 blev produktet lanceret i Norge. Det endelige produkt passer til alle barnevogne, kan rulles sammen til en lille rulle, når man ikke benytter det, og beskytter selvfølgelig langt bedre end plastikposer og lignende løsninger.

PramPack har slået utrolig godt an, og der er solgt ca 3000 PramPack på det norske markedet på lidt over et halvt år. Til april kan danske forældre købe produktet i BabySam landet over.

Læs mere om PramPack her

den kommer helt sikkert i gemmeren...

Anmeld

26. april 2010

Majbriteriksen

Den ser lækker ud. Håber den beskytter bedre end en airshells! Sådan en lejede vi i 2007 da vi skulle en tur til Slovakiet. Da vi ankom og pakkede vores barnevogn ud, så vi at det ene hjul var meget skæv. På turen hjem gik det ud over et hjul mere, jeg var tudefærdig. Vi måtte i den lokale ønskebørn og de skiftede en del på barnevogsstellet før det var brugbar igen. Vores forsikring dækkede det, men det var ærgeligt ikke kunne bruge barnevognen optimalt, da vi havde en 5 mdr med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.