Problem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Heidi B

Hej

Jeg har et problem. Vi har jo taget bleerne af Jeppe og Mikkel om natten fordi de i lang tid var tørre om morgenen...

De tisser inden de kommer i seng, og vi har dem ude og tisser(sovende) inden vi selv går i seng.

Nu har Mikkel så tisset i sengen 3 gange i denne uge, og det er jeg gevaldigt træt af... Så nu vil jeg købe bleer igen. Men kun til Mikkel. Jesper kan se et problem idet, men hvad siger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

3rollinger

Heidi Bakke skriver:

Hej

Jeg har et problem. Vi har jo taget bleerne af Jeppe og Mikkel om natten fordi de i lang tid var tørre om morgenen...

De tisser inden de kommer i seng, og vi har dem ude og tisser(sovende) inden vi selv går i seng.

Nu har Mikkel så tisset i sengen 3 gange i denne uge, og det er jeg gevaldigt træt af... Så nu vil jeg købe bleer igen. Men kun til Mikkel. Jesper kan se et problem idet, men hvad siger i???

Svaert spoergsmaal nu jeg ikke har tvillinger. Men hvad hvis du koeber saadan nogen bukser bleer, saa virker det mindre som ble. Og han kan selv tage dem af og paa.

Og kan du ikke snakke med ham om det. Om han selv vil have ble paa selvom Jeppe ikke skal have det. Maaske han ikke har noget imod det. Han synes nok heller ikke det er rart at ligge i en vaad seng.

Anmeld

12. marts 2010

Heidi B

Jep det er bukse ble.

Jesper var ude i at give ham den på mens han sover, men det vil jeg ikke.

Jep snakker med ham, kan måske evt vise ham dem, og sige at hvis han bliver ved , med at tisse får han sådan en på... men det bliver han sikkert ked af?? Åhhrrr synes det er svært...

Anmeld

12. marts 2010

Munder

Jeg tror det er en fase. Andrea går gennem det samme lige nu, hun har tisset i sengen 2 gange i denne uge. Vi vil ikke give hende bleen på igen, da hun vil føle det som et kæmpe nederlag, så vi tager det ekstra vasketøj der kommer i denne periode, og håber det går over igen.

Har I købt nogle af de der vådliggerlagener, de er altså smarte!

Anmeld

12. marts 2010

Mimic

Jessica har jo været blefri siden juli sidste år... men da vi de første nætter havde bleen af hende var der ingen problemer, men efter små 14 dage havde hun en periode på 1uge-14dage hvor hun, ikke hver nat, men ofte, tissede i sengen, vi snakkede med hende om det for hun var ret ked af det og ville ikke have ble på igen, så vi købte vådligger lagner og havde ekstra skiftetøj ved sengen og tog det ekstra vasketøj med der var... det gik hurtigt over af sig selv...
Linda

Anmeld

12. marts 2010

Heidi B

Jep vi har tisselagner.

Ok måske jeg skal droppe bleerne, og få købt noget mere nattøj så....

Tak for råd....

Anmeld

12. marts 2010

lonemus

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da Stefanie stadig bruger ble hele døgnet........men jeg kan se hvad jeg skal forberede mig på, når tiden kommer .

Jeg har besluttet at den ryger i påskeferien......jeg er SÅ træt af den ble og hun kan altså sagtens, hvis hun bare gider. Hun er den eneste der startede i børnehave sammen med hende, som stadig bruger ble.....og hun fortæller meget om alle de andre der går på toilettet og tisser.......!!

Så nu prøver vi igen om 14 dage...så er det osse 3 mdr siden vi sidst prøvede....!

Lone

Anmeld

12. marts 2010

Heidi B

Hmmm jeg har lige snakket med mikkel om det. Jeg spurgte om hvad han synes vi skulle gøre??? Jeg vil gerne have ble på mor.... Så hvad gør jeg nu???

Anmeld

12. marts 2010

Munder

Hvis han selv beder om det, ville jeg nok give ham den på..... Måske spørge om han er sikker.

Anmeld

15. marts 2010

Heidi B

Opdatering:

Han har ikke tisset i sengen siden torsdag nat, så nu fortsætter vi!!!

Giver ham ikke ble på igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.