aftryk af hænder og fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.054 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi kom til at sidde og tale om alle de forskellige måder at forevige de små hænder og fødder, og fik lyst til at høre hvornår (hvor gammelt var barnet) og hvordan I har gjort det!?

Der er jo både fotografi, gipsaftryk, maling osv som muligheder vi overvejer, men vi vil gerne høre om Jeres idéer

Smid endelig billeder hvis I har

Knus Caroline (og Daniel og Laura)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Vi kom til at sidde og tale om alle de forskellige måder at forevige de små hænder og fødder, og fik lyst til at høre hvornår (hvor gammelt var barnet) og hvordan I har gjort det!?

Der er jo både fotografi, gipsaftryk, maling osv som muligheder vi overvejer, men vi vil gerne høre om Jeres idéer

Smid endelig billeder hvis I har

Knus Caroline (og Daniel og Laura)

Min søster tog disse billeder, gjorde noget ved dem i photoshop.. Og så fik jeg dem fremkaldt og i rammer.. er SÅ glade for dem, og skal helt klart også have det gjort denne gang..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2010

Loa

Jeg har dog ikke prøvet endnu, men faldt over denne hjemmeside, www.milestenstudio.dk og fandt ud af at trods der er noget dyrt så måtte jeg bare have sådan et "aftryk" når lillepigen kommer...

Syntes simpelthen det er sååå sødt....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2010

TbCp

De første aftryk var Liva ikke ret gammel, et par uger måske. Der lavede jeg dem med sovsekulør

Da hun avr 4 mdr. lavede jeg dem i trylledej, hvorefter jeg hældte gips i, da de var færdige stod aftrykkene jo så ud fra gipsen, det så rigtig fint ud!

Anmeld

12. marts 2010

Julius`s Mor

Hejsa

Da min mand snart fylder 30 og det eneste han mangler er en ny dug. Så jeg har tænkt mig at lave min søns aftryk på en sort dyg med maling og så skrive årstal og sætte billeder af både mig og Julius(min søn) rundt om og så ligge en gennemsigtig voksdyg henover så det er godt pakket ind og kan bruges mens man nyder billeder og det andet. Min søn er snart 9 måneder. Bare min tosset ide.

Anmeld

12. marts 2010

Morsnarttil2?

Vi har håndaftryk fra begge vores piger fra denne hjemmeside som laver (efter min mening) nogle super fine aftryk.

www.cs-design.dk

Ellers har jeg også set en anden hjemmeside som laver fine ting. (Har dog ikke selv prøvet den)

http://www.gipsteknik.dk/

Anmeld

12. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Det første år tog vi aftryk hver 3. mdr (3-6-9-12) og det gjorde vi på en hvid body i den str han nu brugte på det tidspunkt...

På den måde havde vi både aftryk og et minde om hans 'lille' str.

Anmeld

12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

så var jeg lige inde og købe lidt babysager i dag og så at der kommer en kvinde og laver keramikaftryk (meget sjovt når jeg lige har oprettet denne tråd i dag).

Her er hjemmesiden: www.babyautograf.dk

Jeg skal helt sikkert lige tjekke det ud

Anmeld

29. september 2012

mulle01

Hvis man skal have hånd og fod aftryk så tjek:

www.huskmigaftryk.dk

super flotte

Anmeld

25. februar 2013

Kamilla Jensen

Vi fik igennem et vennepar anbefalet www.3dkids.dk som sælger gipsafstøbninger som man selv kan lave, i 3d 

Jeg har lavet det sammen med pigerne fra min mødregruppe, vi lavede hver én hånd og én fod af vores små bebser og resultatet er blevet vildt godt! 

PS: Bedsteforældre har også fået et sæt hver i julegave hehe

Kan godt lægge et billed op hvis det har interesse?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.