Sikke et tilbud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Manden sidder og kigger i reklame-aviserne.
Han opdager et tilbud, som han vil dele med mig, og siger

"skat, der er et godt tilbud på svinet haksekød hér..."

Hmm....Jeg tror nu heller jeg vil betale lidt ekstra og i stedet få noget hakket svinekød så   

hehe grineren. Jeg er også selv god til dem der.

En dag mig og Frank var nede i byen og han vil hen til en butik og kigge som jeg mente var langt væk, ville jeg sige > der er langt der ned.
Men fik sagt > Der er long dawn der Og Frank var flad af grin.

Sidste nytårs aften var vi ude ved mine forældre og i en kort stund sad jeg og gættede en kryds og tværs og der kommer et ord Antiloper (dyret) Og jeg dum som jeg er kigger om og spørger alle der er i rummet > Hvad er Anti- Lopper :p
Og alle var flade af grin og ingen kunne svare og jeg sad bare og så dum ud indtil min mor fik fremstammet at det var antiloper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

JustAnotherName

suanne85 skriver:

hehe grineren. Jeg er også selv god til dem der.

En dag mig og Frank var nede i byen og han vil hen til en butik og kigge som jeg mente var langt væk, ville jeg sige > der er langt der ned.
Men fik sagt > Der er long dawn der Og Frank var flad af grin.

Sidste nytårs aften var vi ude ved mine forældre og i en kort stund sad jeg og gættede en kryds og tværs og der kommer et ord Antiloper (dyret) Og jeg dum som jeg er kigger om og spørger alle der er i rummet > Hvad er Anti- Lopper :p
Og alle var flade af grin og ingen kunne svare og jeg sad bare og så dum ud indtil min mor fik fremstammet at det var antiloper

Hahahaha.....hold nu op Susanne. Jeg er helt færdig af grin.
Hvor er du herlig! 

Anmeld

12. marts 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hahahaha.....hold nu op Susanne. Jeg er helt færdig af grin.
Hvor er du herlig! 

Og høre tit for den sidste

Anmeld

12. marts 2010

4kløver

Den bedste min kæreste kom med var et par uger inden jeg skulle føde.. Åh skat hvornår åbner hun øjne.. hvor jeg så svare tror du det er en kat jeg skal ha 

Anmeld

12. marts 2010

TbCp

Jeg lavede også en god en idag. Sad og læste nyheder og en overskrift sagde mia. til arbejdere på Ground Zero.... og jeg fattede bare ikke hvem hende Mia var

Anmeld

12. marts 2010

mariamiss6

jeg får konsekvent altid sagt brugsforvirring (brugsanvisning) og det samme med et andet ord som jeg ikke lige kan huske....

Og så er der nogle ord i denne verden som bare brænder sig fast på engelsk. sifter for eksempel - det er egentlig bare en sigte, men fordijeg har lært at bruge den i forbindelse med kagebagning, og fandt ud af hvad det var, via amerikanske youtube videoer, så hedder det altså bare en sifter i min verden hehe.

Anmeld

12. marts 2010

Kløver

TbCp skriver:

Hahahaha

Hilsen Tina som alt får ofte får vendt ordene rundt .... Som f.eks. min søsters svigerforældre som jeg mange mange gange har kaldet Måse og Ogens

ug den kender ejg desværre godt, kommer også tit til at omtale mine svigerforældre for jeppe og ette (de hedder ebbe og jette)

Anmeld

12. marts 2010

charlottekri

jeg får næsten altid sagt pildskade (skildpadde) ... tak mor og far for forvirringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.