Hvad kan irritere jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

3rollinger

Hvad kan irritere jer uforholdsmaessigt meget i forhold til hvad det egentlig er? Om noget, selvfoelgelig.

Personligt kan det virkelig irritere mig at mine boern hele tiden skal staa lige der hvor jeg skal gaa og ikke flytter sig, eller stikker foedderne ind imellem hjulene paa barnevognen saa jeg ikke kan komme frem. Jeg ved ikke hvor jeg tror jeg skal hen saa hurtigt, men det kan virkelig irritere mig. Og de er bare gode til det. Det er naermest et forhindringsloeb naar man skal noget sted i huset sammen med dem. De formaar hele tiden at staar foran mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

lonemus

3rollinger skriver:

Hvad kan irritere jer uforholdsmaessigt meget i forhold til hvad det egentlig er? Om noget, selvfoelgelig.

Personligt kan det virkelig irritere mig at mine boern hele tiden skal staa lige der hvor jeg skal gaa og ikke flytter sig, eller stikker foedderne ind imellem hjulene paa barnevognen saa jeg ikke kan komme frem. Jeg ved ikke hvor jeg tror jeg skal hen saa hurtigt, men det kan virkelig irritere mig. Og de er bare gode til det. Det er naermest et forhindringsloeb naar man skal noget sted i huset sammen med dem. De formaar hele tiden at staar foran mig.

Åh ja, det kender jeg

Jamen jeg har det på samme måde mht at børnene stopper op, når man lige er på vej.....men det er lidt det samme en lørdag formiddag i Bilka, hvor folk går og står midt i det hele uden at flytte sig....

Nå, men så kan jeg slet ikke have børn/voksne der smasker....det render mig simpelthen koldt ned ad ryggen. Børn er jo børn, så de skal først lære at lukke munden, så det får mine egne tit at vide.....

Og så hader jeg, når folk siger: hva' eller HVAD hele tiden....ofte har de jo hørt hele sætningen, men af dårlig vane skal de lige spørge dumt....

Nå, det var dem jeg sådan lige kunne komme på, men de er helt sikkert de største irritationsmomenter for mig

Lone

Anmeld

12. marts 2010

3rollinger

lonemus skriver:

Og så hader jeg, når folk siger: hva' eller HVAD hele tiden....ofte har de jo hørt hele sætningen, men af dårlig vane skal de lige spørge dumt....

Lige den der goer mine unger ogsaa hele tiden . Ja, ogsaa ret irriterende.

Anmeld

12. marts 2010

Heidi B

Folk der snakker højt og længe i mobil tlf i en tog kupe!!!!!!!!!!!!

At mit ene barn konsekvent kommer ind til mig om natten, og jeg ikke har overskud til at tage kampen.

At min mand opfinder de særeste ting at gøre med drengene inden de skal i seng, fordi han tror han så undgår en konflikt... Hvornår finder han ud af han bare udskyder den???

At min mands datter ikke har besluttet sig for om hun skal konfirmeres endnu, for så ved jeg bare at vi ikke kan få lokaler i nærheden af kirken og det så muligvis skal holdes hos os(Og det gider jeg bare ikke)

At jeg er en klovn til SKAT så jeg skal betale 8000(ca) tilbage. Havde jeg vidst noget om det havde jeg undgået det... har min søde veninde der er pantefogede lige fortalt mig!!!

At jeg er på kur, og virklig spise sundt og løber to gange om ugen, og jeg vejer nøjagtig det samme hver gang jeg vejer mig.

At min mor ikke kan finde ud af noget selv.... Hun har sgu da været alene med to børn og haft fuldtids job og altid kunne klare sig selv, det gik så over da hun gik på pension.

Anmeld

12. marts 2010

Heidimed lea

jeg bliver så irriteret ude på arbejde når min vagtplan ikke kommer til tiden især hvis det er jule påskeplan, for jeg kan godt lde at lægge planer i godt tid. lidt træls men jeg koger helt op over det..

så bliver jeg også nemt frustrereret /stresset når jeg er alene med børnene og de alle 3 går i hver deres retning, lege og samtale mæssigt. jeg føler simpelthen ikke jeg slår til så.

og så også den i beskriver med at have dem til at stå oveni mig især når jeg ar travlt.

godt emne   knus Heidi

Anmeld

12. marts 2010

3rollinger

Heidimed lea skriver:

så bliver jeg også nemt frustrereret /stresset når jeg er alene med børnene og de alle 3 går i hver deres retning, lege og samtale mæssigt. jeg føler simpelthen ikke jeg slår til så.

Ja, noget jeg virkelig ogsaa kan bliver superstresset over er naar min mand snakker til mig samtidig med at mine to boern proever at fortaelle mig noget og Sofia graeder. Det koger bare over i mit hoved

Anmeld

12. marts 2010

Stumpen

Når Mathilde skal have børstet tænder og stiller sig et sted og når jeg så bukker mig ned for at børste, så skal hun stå et andet sted.....

Anmeld

13. marts 2010

Munder

Det kan irritere mig rigtig meget, at vi ikke får lov til at blive ordentlig raske herhjemme.

Nu er det vist min tur igen igen

Anmeld

16. marts 2010

Charlie

Det kan irritere mig rigtig rigtig meget, at Marcus ikke kan finde ud at skynde sig bare en lille smule. Det behoever ikke vaere hver gang, vi skal noget, bare en gang i mellem, naar vi en sjaelden gang har lidt travlt. Men han slentrer altid. Han gaar simpelthen saa draebende langsomt!

Og saa kan jeg heller ikke fordrage folk der smasker.

Og det irriterer mig, hvis nogen drikker af maelkekartonen. Saa tag dog et glas!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.