Barbiekage form

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.907 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Susan1978

Jeg har købt sådan et barbiekage form kit, men er der nogen der har luret trikket med den pind der i midten? Jeg pillede vist pinden ud for tidligt eller sådan noget, for kagen kom ud halv :/ dvs at toppen stadig sidder i formen. Men jeg gjorde det vist også alt for tidligt, for den var langt fra afkølet. Typisk så lidt tålmodighed man kan ha. Men skulle jo ha bagt en mere, men det må vente til i morgen tidlig. Så håber jeg bare de får nok trækketid, de skulle gerne pyntes i morgen aften.

Men er der nogen der har prøvet at bruge sådan en form?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

mariamiss6

Susan1978 skriver:

Jeg har købt sådan et barbiekage form kit, men er der nogen der har luret trikket med den pind der i midten? Jeg pillede vist pinden ud for tidligt eller sådan noget, for kagen kom ud halv :/ dvs at toppen stadig sidder i formen. Men jeg gjorde det vist også alt for tidligt, for den var langt fra afkølet. Typisk så lidt tålmodighed man kan ha. Men skulle jo ha bagt en mere, men det må vente til i morgen tidlig. Så håber jeg bare de får nok trækketid, de skulle gerne pyntes i morgen aften.

Men er der nogen der har prøvet at bruge sådan en form?

Jeg kender ikke formen, men kan du linke til den, bare så jeg kan få stillet min nysgerrighed

Anmeld

11. marts 2010

3rollinger

mariamiss6 skriver:

Jeg kender ikke formen, men kan du linke til den, bare så jeg kan få stillet min nysgerrighed

Jeg tror det er denne. Har selv haft kig paa den flere gange, da jeg har ikke mindre end to prinsesser herhjemme, men har endnu ikke koebt den

http://www.only-cookware.com/blog/2008/12/24/wilton-wonder-mold-doll-pan-kit-dolly-vardan-cake-pan/

Anmeld

11. marts 2010

mariamiss6

smaaaart

Anmeld

11. marts 2010

Susan1978

Yes yes det er lige præcis sådan en, købte den hos specialkøbmanden.

Anmeld

12. marts 2010

Susan1978

Jeg kan så kun selv sige efter at have lavet endnu en kage i den form i dag, at man skal lade pinden sidde og lade kagen køle godt af, så smutter lige så let ud.. smurte også formen med magarine først.

Wupti så er der kage...

Anmeld

12. marts 2010

oo

nej hvor sjovt! jeg har altid troet I stak en hel barbie dukke med ben og hele svineriet ned i en kage...jeg synes det var noget frygteligt griseri altså

Anmeld

12. marts 2010

3rollinger

Susan1978 skriver:

Jeg kan så kun selv sige efter at have lavet endnu en kage i den form i dag, at man skal lade pinden sidde og lade kagen køle godt af, så smutter lige så let ud.. smurte også formen med magarine først.

Wupti så er der kage...

Rigtig godt at vide, hvis man skulle finde paa at koebe den en dag . Glaeder mig til at se det faerdige resultat hvor hun har faaet "toej" paa.

God weekend.

Anmeld

12. marts 2010

Munder

Tjuhl skriver:

nej hvor sjovt! jeg har altid troet I stak en hel barbie dukke med ben og hele svineriet ned i en kage...jeg synes det var noget frygteligt griseri altså

okay, der lærte jeg også noget Troede som Trine at det var hele Barbie'r der blev brugt til de projekter

Anmeld

12. marts 2010

mariamiss6

Susan1978 skriver:

Wupti så er der kage...

Jeg sælger også hash. Og nøgler. Det gør de ikke hos de der snupti

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.