Gode ting i Lidl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Pernilleh

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

3rollinger

Lidl her i Spanien har i denne uge Nordisk Uge.

Uhmm, nogen laekre ting man kan koebe der, naar man sidder i Spanien og ikke kan faa paalaegschokolade, dansk leverpostej, roede poelser, peberbolcher osv osv.

Anmeld

11. marts 2010

mariamiss6

3rollinger skriver:

Lidl her i Spanien har i denne uge Nordisk Uge.

Uhmm, nogen laekre ting man kan koebe der, naar man sidder i Spanien og ikke kan faa paalaegschokolade, dansk leverpostej, roede poelser, peberbolcher osv osv.

heheheh velbekomme så da

Anmeld

11. marts 2010

3rollinger

mariamiss6 skriver:

heheheh velbekomme så da

He he, tak. Det er sjovt fordi i Danmark spiste jeg ikke specielt meget hverken roede poelser eller paalaegschokolade, men det er nogen af de ting jeg tager med fra Dk naar jeg er der (og naar Lidl ikke har nordisk uge). Det er andre ting end man tror man savner naar man er ude.

Heldigvis er der ogsaa aabnet en Tiger hernede (utroligt, men sandt) og to kaeder af svenske slikbutikker, som har slik fra hele norden.

Jo jo, jeg mangler snart ingenting  

Anmeld

11. marts 2010

mariamiss6

3rollinger skriver:

He he, tak. Det er sjovt fordi i Danmark spiste jeg ikke specielt meget hverken roede poelser eller paalaegschokolade, men det er nogen af de ting jeg tager med fra Dk naar jeg er der (og naar Lidl ikke har nordisk uge). Det er andre ting end man tror man savner naar man er ude.

Heldigvis er der ogsaa aabnet en Tiger hernede (utroligt, men sandt) og to kaeder af svenske slikbutikker, som har slik fra hele norden.

Jo jo, jeg mangler snart ingenting  

Aaaaj du sidder da under en heldig stjerne tror jeg

Anmeld

11. marts 2010

Pernilleh skriver:

...fra d. 18/3 : http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20100318.index

Tak for fif!!

Stine  32+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.