Viktors regnebue-farvel-børnehave-kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.365 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Vikkemor

her er Viktors kage!!

Jeg havde bagt tre bradepande store drømmekagebunde i hver sin farve. MMF'en blev syregrøn og virkelig flot.

fyldet er tobleronecreme og hindbærmousse. Desværre var jeg ikke selv helt tilfreds, fordi jeg fik lagt bunde og fyld så det ikke gav den optimale effekt når man skar kagen - heldigvis er børn da ligeglade med det.

Viktor er 4 år og skulle sige farvel til Mælkebøtte for at starte i specialbørnehaven Spiren.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Sofia

Fin kage Håber han bliver glad for den nye børnehave.

Anmeld

11. marts 2010

3rollinger

Jeg kunne forestille mig at saadan et 3 farvet kage var et hit

Anmeld

12. marts 2010

iris-mor

Ser lækker og meget børnevenlig ud.

Min datter har fødselsdag i sept. og har allerede besluttet sig for at hun vil have samme kage, dog med pink overtræk.

Håber Viktor trives det nye sted.

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Ih så fin...

Anmeld

13. marts 2010

FruEllingsen

Den ser rigtig lækker ud

Håber han bliver glad for den nye børnehave

Anmeld

25. marts 2010

Vikkemor

Ja kagen var et hit.

Viktor er ved at vænne sig til "den hvide børnehave" som han kalder den (væggene er hvide udenfor).

Alanna får nok en ligeså eventyrlig kage når hun fylder 2 om en måned.

Bente

Anmeld

25. marts 2010

LotteGabriella

Vikkemor skriver:

Ja kagen var et hit.

Viktor er ved at vænne sig til "den hvide børnehave" som han kalder den (væggene er hvide udenfor).

Alanna får nok en ligeså eventyrlig kage når hun fylder 2 om en måned.

Bente

Sikke et dejligt navn din datter har, det har jeg aldrig set før

Anmeld

25. marts 2010

LotteGabriella

Vikkemor skriver:

her er Viktors kage!!

Jeg havde bagt tre bradepande store drømmekagebunde i hver sin farve. MMF'en blev syregrøn og virkelig flot.

fyldet er tobleronecreme og hindbærmousse. Desværre var jeg ikke selv helt tilfreds, fordi jeg fik lagt bunde og fyld så det ikke gav den optimale effekt når man skar kagen - heldigvis er børn da ligeglade med det.

Viktor er 4 år og skulle sige farvel til Mælkebøtte for at starte i specialbørnehaven Spiren.

amme nam den ser rigtig go' og fin ud

Anmeld

25. marts 2010

Vikkemor

Alanna??

ja det er lidt specielt. Jeg har fundet det i en bog serie af Tamora Pierce. Løvindens sang om pigen Alanna der vil være ridder mens hendes tvillingebror vil være troldmand. De bytter plads og det lykkes Alanna at skjule at hun er en pige i 8 år på væbnerskolen.

Min præst godkendte navnet fordi hun selv har mødt det i Frankrig, så det er både fransk og amerikansk.

Hun er dog bare Nanna til dagligt, fordi det er ret svært for de små i vuggestuen at sig Alanna - ja selv bedsteforældrene har svært ved det, her bliver det tit til Alananna i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.