alt det der kunne gå galt gik galt, min FB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

nynne-l

det begyndte ved 18 tiden den 02-03 hvor jeg trode vandet var gået, jeg gik så rundt indtil kl 23 før vi besluttede at vi ville tage ind for at få det tjekket. Det var så ikke gået men de fandt ud af der ikke var så meget vand så vi skulle komme igen dagen efter så de kunne finde ud af om der var nok. ved 00 30 tiden ville de lige køre en kurve inden vi ville blive sendt hjem der fandt de så ud af at hans puls lå på 180 hele tiden så lægen blev tilkaldt de blev så ved med at køre kurve på ham og kl 0230 kom de ind og sagde at de ville tage vandet og jeg var bare rundt på gulvet der var ingen der ville fortælle os om der var noget galt med ham og hvorfor vi skulle sættes igang men kl 03 00 var jeg 3 cm åben så de tog vandet det var så grønt de valgte så at sætte en eletrode på hans hovede så der røg drømmen om smerte lindring i vand kl 0400 fik jeg lagt ve drop så der røg drømmen om at  kunne gå rundt under veerne, kl 0530 ca begyndte jeg at få veer  så nu var det bare at vente til det tog til. kl 0800 have jeg åbnet mig 7 cm og havde nu godt med veer kl 1015 gik der noget galt med ve droppet og min hånd hævede helt vildt op og jeg gik helt vildt i panik jm lovet mig så at det ikke sket i den anden hånd men to sek efter hun havde lagt det gik det galt i den hånd også, så nu var jeg helt ude af den så jm bestilte en narkose læge så jeg kunne få en eb og så han kunne lægge et nyt drop kl 12 15 kom han så og det tog ham to sek at lægge et nyt ve drop der virkede og en eb og nu var det hele bare dejligt jeg kunne ikke mærke veerne mere og faldt så til ro igen kl 13 30 føltes det som om jeg skulle skide for vildt så jeg blev lagt over på fødebriksen kl 14 15 fik jeg så lov til at presse og kl 15 00 var han så ude han var bare så dejlig og i det samme faren så ham begyndet han at græde og spurgte om jeg ikke ville gifte mig med ham og det ville jeg så det endte jo godt jeg fik min dejlig lille dreng på 4190 og 56 lang og min drømme prins

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

mariamiss6

Hold da op for et show... tillykke med drengen, og også med frieriet

Anmeld

11. marts 2010

LinLin

Tillykke - med begge dele! Træls det ikke gik som du havde ønsket...

Anmeld

11. marts 2010

B&J

uhh stort tillykke med det hele og med den smukke prins og kongen

Anmeld

11. marts 2010

lillemunk

HOLD DA OP.....
Men super dejligt at du fik en skøn velskabt dreng og en ægtemand
Kæmpe stort tillykke

Anmeld

11. marts 2010

MariaJ

Tillykke med sønnen og frieriet. Det var da godt nok langt fra en drømmefødsel, men trods alt med godt resultat

Anmeld

11. marts 2010

Mor til L&S

STORT tillykke med baby og frieri trods at tingene ikke gik som du ønskede...

Knus

Anmeld

11. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

... Tillykke med jeres søn og som mand og kone..

Fine tal han har..

Anmeld

11. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke med to smækre drenge i et hug!! Og sikke en beretning! Godt at det endte lykkeligt!

Mvh

Rosa

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Hold da op  - sikke en historie - godt den endte godt! Stort tilykke herfra:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.