ChampsDesign (for fodboldfans) - Lagersalg på web

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

RumlesMor

Måske en overraskelse til den kommende far...?

www.champsdesign.dk

Fodbold-body fås både i drenge og pigefarver. Har selv købt både grøn, blå og hvid. Der er hagesmæk i samme design.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Pige2009

Kæft hvor er de søde og billige Har lige købt....

Anmeld

11. marts 2010

RumlesMor

Baagøe skriver:

Kæft hvor er de søde og billige Har lige købt....

Ja - har desværre været for hurtigt og selv købt til normalpris.

Men nu køber jeg lidt ekstra...så har jeg lidt barselsgaver til de andre tykke maver i omgangskredsen

Anmeld

11. marts 2010

Sofia

Ej altså, jeg er så skruk at jeg har været inde og købe den grønne med fodboldnumse og hagesmækken. Min kæreste er kæmpe fodbold-fan, så når jeg får de to gyldne streger er det bare perfekt at give ham tøjet som en "du skal være far gave". Tak for tippet. Og den grønne synes jeg bare er så perfekt, kan bruges både til drenge og piger, hvor er den sej! 

Anmeld

12. marts 2010

RumlesMor

ViolaFie skriver:

Ej altså, jeg er så skruk at jeg har været inde og købe den grønne med fodboldnumse og hagesmækken. Min kæreste er kæmpe fodbold-fan, så når jeg får de to gyldne streger er det bare perfekt at give ham tøjet som en "du skal være far gave". Tak for tippet. Og den grønne synes jeg bare er så perfekt, kan bruges både til drenge og piger, hvor er den sej! 

God idé!

Anmeld

12. marts 2010

FruEllingsen

super side.

Skal helt sikkert have bestilt noget hjem til den meget fodboldglade kommende far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.