Min mormor er død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Nadi

Igår aftes fik jeg den telefonopringning jeg har frygtet mere end noget andet!

Min onkel ringede til mig og fortalte at min mormor var død. Hele min verden brød sammen, det sortnede simpelthen for mine øjne og jeg brød bare sammen på gulvet! Ikke det fedeste når man har gæster, men jeg var faktisk glad for at de var her så Dennis ikke både skulle ta sig af mig og ungerne. Oliver blev enormt bange og ked af at jeg blev ked af det

Min mormor er uden tvivl min yndlings person og hun betyder ALT for mig, så det er bare så svært lige nu. Samtidig med at jeg er helt ved siden af mig selv så skal jeg ta mig af Oliver og Frida, det er ikke lige det nemmeste.

Sidst jeg så min mormor var da vi skulle fejre min lillebror's fødsesldag, det var første og eneste gang hun så Frida. Jeg er glad for at hun nåede at opleve hende

Idag var vi i kapellet og se hende, det var simpelthen så underligt at se hende ligge der, som om hun sov (bortset fra at hun ikke snorkede, forventede hele tiden at der skulle komme lyd fra hende).

Oliver var helt vild med hende, og de hyggede sig bare når de var sammen. Det bliver svært for ham at hun ikke er der mere!

Ej det blev virkelig langt, men havde en del jeg skulle af med! Tak fordi du læste med

Knus Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Muffinmus

Det er jeg rigtig ked af at høre, håber det går ok selv om chokket knap har lagt sig endnu.

Jens bedstefar nåede at se William 2-3 gange idnen han døde, men så jo aldrig TOr.... Men sådan er det jo bare nogle gange. Øv øv.

Anmeld

11. marts 2010

Loggidut

åh nej Nadi...

og så oven i alt det nye der sker hos jer.

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal kunne trøste dig...håber i kommer godt igennem den her svære tid sammen!

Anmeld

11. marts 2010

bette

åhh nej..

det er jeg ked af at høre søde..

men hun nåede trods alt at se jeres smukke datter..

Anmeld

11. marts 2010

Lulle25

Jeg kondulere. Men dejligt hun nåede og se jeres lille skat Mange medfølende tanker Louise

Anmeld

11. marts 2010

..

Mange tanker herfra..

Anmeld

11. marts 2010

Millebasse

Puha.. Får helt tårer i øjnene..

Kæmpe til dig søde..

Anmeld

11. marts 2010

Siber

mange krammer og tanker til jer

Anmeld

11. marts 2010

BellaT

Åh nej, hvor er det bare trist. Hvor må det være hårdt for dig lige nu. Og så skulle hænge sammen for to små børns skyld. Pyyha.

Jeg vil reagere lige sådan når min mormor engang tager herfra. Snøøøft..

Kæmpe stort bamseknus fra mig..

Anmeld

11. marts 2010

Tynen

Føler virkelig med dig, Nadia - Har jo selv lige været der

Det er virkelig en hård og meget underlig tid.
De første par dage kan sorgen være tung og kvælende, men efterhånden lysner det og man "glemmer" lidt at de ikke er her mere - Altså, forstået på den måde at man bare "antager" at de da selvfølgelig bare sidder i deres stue og lever i bedste velgående. Man har bare ikke besøgt dem i lang tid.

Ej, det bliver en masse braller.. Har nok bare lidt for meget af det på lager lige nu.

Kort sagt - Jeg føler med dig! Skriv hvis du har brug for at snakke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.