Igår aftes fik jeg den telefonopringning jeg har frygtet mere end noget andet!
Min onkel ringede til mig og fortalte at min mormor var død. Hele min verden brød sammen, det sortnede simpelthen for mine øjne og jeg brød bare sammen på gulvet! Ikke det fedeste når man har gæster, men jeg var faktisk glad for at de var her så Dennis ikke både skulle ta sig af mig og ungerne. Oliver blev enormt bange og ked af at jeg blev ked af det 
Min mormor er uden tvivl min yndlings person og hun betyder ALT for mig, så det er bare så svært lige nu. Samtidig med at jeg er helt ved siden af mig selv så skal jeg ta mig af Oliver og Frida, det er ikke lige det nemmeste.
Sidst jeg så min mormor var da vi skulle fejre min lillebror's fødsesldag, det var første og eneste gang hun så Frida. Jeg er glad for at hun nåede at opleve hende 
Idag var vi i kapellet og se hende, det var simpelthen så underligt at se hende ligge der, som om hun sov (bortset fra at hun ikke snorkede, forventede hele tiden at der skulle komme lyd fra hende).
Oliver var helt vild med hende, og de hyggede sig bare når de var sammen. Det bliver svært for ham at hun ikke er der mere!
Ej det blev virkelig langt, men havde en del jeg skulle af med! Tak fordi du læste med 
Knus Nadia
Anmeld