hvordan har i tabt jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

starsofheaven

hvad gjorde i for at tabe jer, hvilken kur og hvor meget tabte i? jeg skal virkelig igang.. men det bare det.. jeg kommer ikk i et trænnings center.. jeg kan bare ikke sætte mine ben der.. føler mig dum...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Honningblomst

Ændrede kostvaner og så bare holde de vaner altid... det tog mig 6 mdr. at tabe 30 kilo. Ingen hokuspokus, bare sund kost og afpassede mængder.

Knusten er ikke at tabe sig, og der er masser af måder at gøre det på, det svære og det hvor det går galt for langt de fleste er når vægten skal holdes..

Knus Eva.

Anmeld

11. marts 2010

starsofheaven

Eva skriver:

Ændrede kostvaner og så bare holde de vaner altid... det tog mig 6 mdr. at tabe 30 kilo. Ingen hokuspokus, bare sund kost og afpassede mængder.

Knusten er ikke at tabe sig, og der er masser af måder at gøre det på, det svære og det hvor det går galt for langt de fleste er når vægten skal holdes..

Knus Eva.

Hej Eva, jamen sund kost.. spiser egentlig ikke usundt.. men hvad vil egentlig sige at være sund kost? til morgen? middag? og aften?

Anmeld

11. marts 2010

XXSS

Jeg tror også mange gange, at det er mængden af det vi spiser.

så hvis man skærer ned på den og spiser magert, sundt, grøntsager, sparer lidt på osten, smørret m.m.

Der er flere forskellige måder

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

starsofheaven skriver:

Hej Eva, jamen sund kost.. spiser egentlig ikke usundt.. men hvad vil egentlig sige at være sund kost? til morgen? middag? og aften?

Uha...hvis du slet ikke ved hvad sund kost er, så ind på madlog og så skriv alt ind, så vil du få indsigt i det...for det er da grundlaget, at du får styr på det.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal spise hvornår...hvad er du til, hvordan vil du leve, hvad vil du ikke kunne undvære osv...det er noget du skal gøre op med dig selv og så skal du sætte dig ind i hvad din krop skal bruge og hvor meget af det osv..

God fornøjelse..

knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.