Hjælp..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Mullemus86

Hej alle sammen.. Undskylder hvis spørgsmålet er blevet stillet før.. Min lille søn på 7 uger er ved at få sine to første tænder.. Han synes ikke det er rigtig sjovt, bliver on-off ked af det, vågner med klynk og bliver først tilfreds, når mor her gnubber på hans små gummer.. Synes ikke helt den løsning er så holdbar.. Kunne jo også godt tænke mig lidt søvn ind i mellem.. Ved I om der findes noget smertelindrende creme, som må bruges i munden? Og evt. hvad det hedder? Evt. andre råd modtages med kys-hånd..! På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Lone Jakobsen

Mullemus86 skriver:

Hej alle sammen.. Undskylder hvis spørgsmålet er blevet stillet før.. Min lille søn på 7 uger er ved at få sine to første tænder.. Han synes ikke det er rigtig sjovt, bliver on-off ked af det, vågner med klynk og bliver først tilfreds, når mor her gnubber på hans små gummer.. Synes ikke helt den løsning er så holdbar.. Kunne jo også godt tænke mig lidt søvn ind i mellem.. Ved I om der findes noget smertelindrende creme, som må bruges i munden? Og evt. hvad det hedder? Evt. andre råd modtages med kys-hånd..! På forhånd tak

hold op det er tidligt han får tænder

mener man kan få noget på apoteket der lindrer smerten. min søn får en skive kold agurk at bide i, men han er så også væsentligt ældre.

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

Mullemus86 skriver:

Matas har noget, det er noget der hedder Dan et eller andet - Slutter med Zan..

Anmeld

11. marts 2010

L-Mortil3

Der er jo også gummedråber fra apoteket, som er lokal bedøvende, men hvor godt det er til små bebser ved jeg ikke lige. Og børnepanodil er jo nok heller ikke sagen til sådan en mini fyr!

Håber snart de bryder igennem, så er det værste ovre har jeg ladet mig fortælle

Anmeld

11. marts 2010

Mullemus86

Tak skal I have må prøve at komme på apoteket i morgen og forhøre mig.. Har prøvet med en afkølet bide-ring, men.. Da han jo ikke selv kan bruge den, hjælper den ikke så meget.. -håber også de bryder hurtigt igennem.. Er så synd for ham, når han har ondt..

Anmeld

11. marts 2010

Mullemus86

- skriver:

Ved der er noget lokal bedøvende creme..

Ville dog ikke bruge det når han skal sove i frygt for han skulle sluge sin tunge...

Hold da op! Er det virkelig så bedøvende -og i hele munden? Så tror jeg vidst bare, at jeg må overleve at skulle rende og gnubbe..!

Anmeld

11. marts 2010

Mullemus86

Hmm.. Ja, ville jo så ikke selv kunne sove, når han endelig gjorde.. Troede bare det var 'let' smertestillende, når det var beregnet til munden..

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

Jeg købte nogle gummedråber i Matas og de virkede godt. Min datter var også helt vild med at tygge i en stofble. Prøv at gnid den på hans gummer. Eller en tandbørste....

Anmeld

11. marts 2010

Ayasmor

Jeg fik noget lokalbedøvende til at smøre på gummerne til min datter.. Hun er dog meget plaget af smerter ved tandfrembrud, og var dog også noget ældre end din lille dreng.. Grundet den lokalbedøvende effekt, er det også noget der er receptpligtigt.. Navnet er Dolodent.. Når din søn er så lille som han er, så ville jeg også prøve mig frem med kolde klude til at sutte i, og en god omgang gnubben.. held og lykke med det, og god bedring til ham

Anmeld

12. marts 2010

Mullemus86

Tusind tak.. Har heldigvis haft så meget ro, han har sovet 8 timer! i nat, men må også have haft brug for det.. Nu hvor han har fået sin morgenflaske er det startet igen :-( men, tror måske jeg ringer til lægen og forhører mig.. Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.