kvalme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

lotte32

Min mand og jeg er igang med vores første IUI forsøg, og imorgen skal jeg scannes for at se hvor mange æg der er og hvor store de er.. er simpelthen så møgnervøs at jeg har kvalme og har kastet op hele dagen 

Tør slet ikke tro på gode resultater imorgen, og alligevel, så håber man jo.... Oveni så kokser mit humør max pga de hormoner jeg har fået... nøj det er godt nok hårdt, og også hårdere end jeg havde regnet med inden vi gik igang, prøver at overbevise mig selv om at det går til et godt formål, men mens man står midt i det er det bare...SKOD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Koen.

lotte30 skriver:

Min mand og jeg er igang med vores første IUI forsøg, og imorgen skal jeg scannes for at se hvor mange æg der er og hvor store de er.. er simpelthen så møgnervøs at jeg har kvalme og har kastet op hele dagen 

Tør slet ikke tro på gode resultater imorgen, og alligevel, så håber man jo.... Oveni så kokser mit humør max pga de hormoner jeg har fået... nøj det er godt nok hårdt, og også hårdere end jeg havde regnet med inden vi gik igang, prøver at overbevise mig selv om at det går til et godt formål, men mens man står midt i det er det bare...SKOD

for jer og så får du lige et kæmpe

Anmeld

11. marts 2010

Sofiedk

Sender dig mine bedste tanker og tro mig jeg kender frustrationen og nervøsiteten der følger med. Man kan nok aldrig rigtig forstå hvor hårdt det egentlig er psykisk før man står i det selv.

Anmeld

11. marts 2010

otlitrom

lotte30 skriver:

Sender dig et kæmpe kram og de bedste ønsker. Jeg kommer snart til at stå i samme situation, og allerede nu løber det mig koldt ned ad ryggen. Kan slet ikke forestille mig følelsen du må ha lige nu!

Held og lykke med i morgen. Jeg 'er alt hvad jeg kan!

Anmeld

11. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

Jeg håber humøret og symptomerne letter lidt igen... Kender det alt for godt.... Som min læge siger.... Vort job er stik, ragenrundt dernede og rende rundt som monstre og mændene skal spytte i koppen og holde os ud....

Jeg krydser alt hvad jeg har for at det går godt!!!!!!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

11. marts 2010

benthe :-)

søde jeg for alt er godt i morgen
benthe

Anmeld

12. marts 2010

lotte32

Tak for jeres søde hilsner og  fingre  det er så skønt at vide man ikke er den eneste der har alle de her tanker og følelser

jeg har underligt nok sovet som en sten hele natten, og om en lille time kører vi mod Skive

god dag til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.