"unge mødre" i aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.158 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Channie

hej allesammen..

Er ikke helt sikker på dette her med nu prøver jeg og spøger her.

Jeg er en "ung" tøs på 22 år som venter mig mit første barn, og jeg bor i aalborg sammen med min forlovet.

Mit spørgsmål er om der er nogen steder i aalborg hvor man mødes og snakker om det og skal være mor, og om graviliteten eller noget i den retning i aalborg el omkring.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

otlitrom

Channie skriver:

hej allesammen..

Er ikke helt sikker på dette her med nu prøver jeg og spøger her.

Jeg er en "ung" tøs på 22 år som venter mig mit første barn, og jeg bor i aalborg sammen med min forlovet.

Mit spørgsmål er om der er nogen steder i aalborg hvor man mødes og snakker om det og skal være mor, og om graviliteten eller noget i den retning i aalborg el omkring.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh Channie

Jeg kommer ikke fra Aalborg, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med

Men jeg vil gerne sige VELKOMMEN til baby.dk.

Det er en fantastisk side, og HER kan du i hvert fald snakke med ligensindede, om hvordan det er at blive mor og alle andre tænkelige og utænkelige spørgsmål.. Men pas på, baby.dk er vanedannende

Tillykke med spiren!

Knus Kitty, der er i barnløshedsbehandlingsgruppen (sikken et ord )

Anmeld

11. marts 2010

Channie

haii ketty..

mange tak skal du have...

okay, jamen så må jeg se om jeg kan finde ud af og bruge denne side.. og se om det hjælper lidt på det når jeg er usikker el bare brug for og snakke med nogen der står i samme som mig..

knus Channie

Anmeld

11. marts 2010

jlp90

Hej.

Jeg har set at der hænger et opslag om en cafe for unge mødre nede på jordemoder centeret, så der kan du evt. tage hen og henvende dig.

Mvh. Julie, som også venter sit første barn. Jeg er 26 år og bor i nørresundby.

Anmeld

11. marts 2010

Channie

Haii julie..

Mange tak skal du have, det ville jeg da lige undersøge, syntes det er dejligt hvis man har mulighed for og snakke med folk som står i det sammen som mig.. Men du skal ihvertfalde have mange tak

Anmeld

11. marts 2010

Millesmammi

der er noget der hedder ''familiehuset nord'' i nørresundby.

det er delt op i to afdelinger, den ene for unge mødre og den anden er vidst nogen for dem over 21 som jeg forstod på dem - der kommer nogle andre mødre der, som man kan snakke med & hygge sig med.

- jeg har været dernede at snakke med dem & skal starte dernede nogle måneder efter jeg har født - de virker rigtig søde dernede. 

Anmeld

10. juli 2010

Mizzangel

Kan godt se tråden er gammel, men måske nogle kan bruge mit svar til noget alligevel.

Da jeg var gravid med min første, blev jeg genne jm tilbudt at gå til fødselsforberelse (for unge) nede på jm centeret - dem man så gik til det med, kom man i sådan en efterfødsel gruppe når man havde født...

Tilbuddet var stadig dernede da jeg var gravid sidste år, så mon ikke det stadig er aktuelt?

Det er da i hvert fald et forsøg at undersøge

Anmeld

11. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg blev også tilmeldt en fødselsforberedelsesgruppe, som så senere blev til mødregruppe, igennem jordemoderen, og gruppen blev tilpasset så vi var i samme aldersgruppe.

Men ellers så er en god idé at slå noget op på nettet, eller hos jordemoderen, hvor du søger efter andre unge mødre.

Familiehuset Nord er ikke for alle, det er kun hvis kommunen mener at der er grund til at undersøge om barnets behov bliver opfyldt. Jeg var selv tilknyttet til Lindholmhus da min datter var yngre, da jeg havde en fødselsdepression, og jeg var rigtig glad for det, da der var nogle søde piger (nogen er jeg stadig veninde med, og en af dem er en rigtig god veninde), og fordi jeg fik bekræftet at min datter havde/har det godt, til trods for mine psyskiske problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.