Hej igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Tikki

Dukker lige op lidt en gang imellem, men jeg er her et sted  

Håber alle har det godt - jeg ånder, men hold da op, hvor jeg synes en skilsmisse trækker tænder ud....har da nået min idealvægt om 2 kg, så lidt godt er der da kommet ud af det . Hatten af for jer alenemødre...fuck man skal have hård på brystet.

Mange tanker til jer alle herinde og beklager jeg ikke er så aktiv lige i disse tider.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

BellaT

Hej Tikki.

Jeg har simpelthen været en klovn til at følge med herinde. Vidste slet ikke at du lå i skilsmisse.

Håber det går godt trods alt.

fra Helle...

Anmeld

11. marts 2010

Marco2

Hej J.

Har tænkt på dig. Hvordan går det? FInder I ud af det? Og er I stadig gode venner og kan enes om det hele? Har han fundet noget i nærheden at bo i? Hvordan "deler" i børnene?

Ja, det er ikke for at snage men fordi jeg har tænkt meget på dig.

Håber du har det godt alt taget i betragtning.

AG

Anmeld

11. marts 2010

Tikki

Hej AG

Jo det går - jeg må sige, jeg bare overlever pt. - det er meget underligt at få 9 år af sit liv på en eller andet måde revet over. Jeg skal nærmest starte forfra på en måde. De mennesker jeg har brugt mest tid sammen med de sidste 9 år er min eks familie og den relation er nu ikke den samme. Og så alt det praktiske der følger med - hold da op.

Nå, men vi har fået delt økonomien, han er flyttet og vi har fået delt tingene. Børnene har vi halvdelen af tiden hver - det er stadig nyt, men de klarer det faktisk godt, de små. Vi har dem hver 2. weekend og en halv uge hver - dvs ca 3-4 dage af gangen har vi dem hver. Og hold da bare kæft hvor har jeg det svært med at undvære dem. Jeg ved, han er en god far og passer godt på dem - jeg savner dem bare helt vildt. Og så er jeg vred over, at han så "stjæler" halvdelen af tiden....det gør han jo ikke, men det kommer til at virke sådan, når man savner. Jeg skal virkelig vænne mig til det. Men den må jeg jo æde. Han har fundet en lejlighed 100 meter fra deres institution og tæt herpå, så det gør det meget nemmere. Og ja vi taler stadig helt fint sammen, men det er sgu svært helt at forstå, hvad der lige er gået galt. Jeg skal passe på ikke at bebrejde ham en hel masse, men han flyttede og så er det jo nemt at give ham skylden....men det er jo os begge to, så det nytter ikke at bebrejde ham. Det er bare virkelig meget mærkeligt!

Så alt i alt ok, men det er godt nok ikke sjovt eller nogen nem beslutning. Tak for dine tanker

Kram Jeanette

Anmeld

11. marts 2010

Tikki

BellaT skriver:

Hej Tikki.

Jeg har simpelthen været en klovn til at følge med herinde. Vidste slet ikke at du lå i skilsmisse.

Håber det går godt trods alt.

fra Helle...

Nej, det var også lidt anonymt jeg fortalte det først

Men jeg er ok sådan da.

Anmeld

11. marts 2010

Loggidut

Du får lige et kram fra mig af...det tror jeg godt du kan bruge!

Håber du er helt okay, og at i kommer godt igennem det. Den her skildsmisse var også glippet for mig!

Anmeld

11. marts 2010

Mie A

Hej Jeanette

Dejligt med en opdatering fra dig... og Dejligt at høre at I har et fornuftigt samarbejde og at du hænger i, trods omstændighederne.

Anmeld

11. marts 2010

Nadi

Jeg har også haft alt fo rmeget om ørene, så det er altså også gået helt hen over hovedet på mig det her.

Men skønt du lige gave lyd fra dig  

Anmeld

12. marts 2010

Siber

du får også lige en krammer fra mig

er lige blevet forvirret over navne forandring.

Knus SIber

Anmeld

13. marts 2010

Anja

Dejligt at høre, at det går hæderligt. Det er jo en møg vanskelig situation at stå i.

Hvorfor har I valgt, at børnene skal skifte hver 3. - 4. dag ? Fordi de er så små ? Tænker bare, at det er ofte for de små poder at omstille sig til ny forælder og nye omgivelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.