Nogle folk skulle bare have et seriøst dumme-slag..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Kristina V

Min bror og svigerinde skal giftes til sommer. Så nu er de jo ved at få en omgang polterarbend op og stå.

Min svigerindes familie (de to søstre) har så stablet hendes på benene uden at snakk med nogle andre deltager, og har book tider, sat dato på UDEN at høre nogle om andet.

Det er så hvad der er, de har fået lavet at vi skal i swingerklub?!?! What the fu... Jeg har lige født deromkring, så kan "desværre" ikke deltage, så har sagt jeg jeg kunne lave mad til om aftenen, hvor vi vil lave en fest for det kære par.

Nå men nu kommer vi til dumme-slaget. Min far, min mand og mine to onkler går så igang med at planlægge min brors aften. Det skal jo være samme dag, da vi vil holde en samlet fest om aftenen for dem, og efter som at de to tøser har FAST SAT datoen, så må de jo skynde sig at ringe rundt til alle mændene og sikre sig de kan der.

Da min far så har snakket med dem alle, spurgt hvem der vil være med til at planlægge osv. aftaler de at skulle mødes idag og få lagt en plan.  Men så igår bliver min far kontaktet af min svigerinde (bruden) som siger til ham, at hendes familie synes det er en for mange penge og de max vil give 300 pr mand (her er der stadig ikke fast sat et beløb, min far havde blot svaret dem at det max blev 700-800 kr for alt inkl mad drikke osv).. Så spørger min far hende hvor hun ved det fra. Så har hendes familie satme ringet til hende og fortalt hvad de skal, hvad dato, og brokket sig over det mændene skulle..

Hvor helved skal hun blandes ind i det? Og hvorfor kan de ikke melde sig til at planlægge så hvis de har så fin en holdning. eller i det mindste sige til den gamle at de ikke vil give så meget.

vi er ikke engang gået igang med at planlægge endnu, og så har de ringet og brokket sig..

Aldrig har jeg mødt så syg en familie.. Jeg har sku d ikk brokket mig over at de vil i swingerklub, jeg har bare pæntmeldt fra da jeg ikke vil have min  1 mdr gamle søn med til den tid.

Øv hvor bliver jeg bare sur over sådan en par fjabber kan ødelægge andres dag sådan!

Sorry for det lange indlæg, blev bare lige nød til at rase ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Lene76

årh hvor jeg kender det...... pisse træls med sådan nogele mennesker som bare ska brok sig for brokken skyld og for at ødelægge det for andre.

håber de får planlagt en go dag for ham alligevel

Anmeld

10. marts 2010

Loggidut

nu kunne jeg dumt spørge om du er i familie med min søster....

det var sådan ca. det nummer hun lavede med min svigerinde og hendes familie for nylig...

nogle folk altså...

Anmeld

11. marts 2010

..

Hvor er det bare langt ude.. Kan fanme godt forstå at du er sur

Anmeld

11. marts 2010

Kristina V

Armen bliver så sur bare over at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.