Det er 1 år siden... Amen altså... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Mira0911

Det er nu et år siden jeg fødte min datter... Jeg fik nogen piller til at stoppe produktionen af modermælk...

Nu et år efter, kommer der stadig noget ud.. Det jeg synes jeg jo slet ikke er normalt...

Skal da have ringet til lægen og høre hvordan og hvorledes...

Andre der har været udsat for det?

Hvad gjorde du ved det?

Fik du noget imod det - Eller gik det væk af sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

N&J

Altså ryger det ud af sig selv, eller hvis du presser let på brystet, jeg kan også stadig få mælk ud af mine, og en dag for ikke så længe siden da jeg stod foroverbøjet hen over Nikitas seng i et kvartes tid, kom der pludselig også masser af mælk ud, ved ikke hvornår det stopper.. men tror nu det er meget normalt, vi kan alle i min lille mødregruppe presse mælk ud

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

NikitasMoar skriver:

Altså ryger det ud af sig selv, eller hvis du presser let på brystet, jeg kan også stadig få mælk ud af mine, og en dag for ikke så længe siden da jeg stod foroverbøjet hen over Nikitas seng i et kvartes tid, kom der pludselig også masser af mælk ud, ved ikke hvornår det stopper.. men tror nu det er meget normalt, vi kan alle i min lille mødregruppe presse mælk ud

Det kommer helt af sig selv...

Jeg fik piller efter jeg havde født for at stoppe det...

Anmeld

11. marts 2010

N&J

MoarJ skriver:

Det kommer helt af sig selv...

Jeg fik piller efter jeg havde født for at stoppe det...

Så kan jeg godt forstå det virker lidt mystisk, der er vist ikke andet for at tage til lægen et smut.. 

Anmeld

12. marts 2010

Kløver

Det er nu et år siden jeg fødte min datter... Jeg fik nogen piller til at stoppe produktionen af modermælk...

Nu et år efter, kommer der stadig noget ud.. Det jeg synes jeg jo slet ikke er normalt...

Skal da have ringet til lægen og høre hvordan og hvorledes...

Andre der har været udsat for det?

Hvad gjorde du ved det?

Fik du noget imod det - Eller gik det væk af sig selv?

Må være dig svar skyldig, men ville da tage et smut ned forbi lægen, hvis det var mig, for at høre hvordan og hvorledes

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Ja det er vidst en meget god idé...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.