Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Cris

Ja, og jeg har det samme med Kiwier. Jeg kan ikke spise så meget af det, for så gå min tunge virkelig i stykker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kan meget vel være at du er en lille bitte smule allergisk overfor ananas.

Jeg har med tiden fået det sådan overfor kiwi. Og nu kan jeg slet ikke spise kiwi mere

Men altså - jeg ved at ananas, som kiwi og æble, har mange 'allergene' provokatører i sig... Så man  ved aldrig

Anmeld

11. marts 2010

Michael healer

MarleneH skriver:

jeg har heller ikke oplevet det med ananas... men får det sådan når jeg spiser kiwi

Enig

Anmeld

11. marts 2010

Mor.sander

Sanne og Nicklas skriver:

Er det lige man altid "brander" tungen når man spiser ananas?

Man som altid siger han ved alt ved åbenbart ikke alt for dette kan han ikke svare mig på.

Så derfor pige vil jeg gerne lige høre om der ikke er 1 eller 2 af jer som ved det?

Det skal lige siges at den hårde kærne inde midt i er skåret væk

Sådan få jeg det også når jeg spiser rå annanas og kiwi, det er en allergisk reaktion hos mig, så mon ikke det er tilfældet hos dig også

Anmeld

11. marts 2010

Ina33

Sanne og Nicklas skriver:

Er det lige man altid "brander" tungen når man spiser ananas?

Man som altid siger han ved alt ved åbenbart ikke alt for dette kan han ikke svare mig på.

Så derfor pige vil jeg gerne lige høre om der ikke er 1 eller 2 af jer som ved det?

Det skal lige siges at den hårde kærne inde midt i er skåret væk

Jeg aner det ikke? Men jeg er åbenbart en af de få, der intet mærker når jeg spiser ananas?

For noget tid siden sagde min datter til mig flere gange, at hun fik ondt i tungen når hun spiste ananas. Sådan noget fis var mit svar. Indtil en veninde fortalte mig, at hun altså også fik ondt af at spise ananas.... Ups der var vist en mor der fik røde øre...

Louise

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Zafir skriver:

Jeg har med tiden fået det sådan overfor kiwi. Og nu kan jeg slet ikke spise kiwi mere

Men altså - jeg ved at ananas, som kiwi og æble, har mange 'allergene' provokatører i sig... Så man  ved aldrig

Jeg får nældefeber når jeg hvis jeg spiser en hel skive ananas. så det kan jo være det har noget med det at gør

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Tak for jeres svar pige og drenge.

Tror måske det kan være pga min nældefeber at de sviger. men vil da osse lige høre min læge når jeg nu skal der op næstegang.

God dag til jer alle

Anmeld

11. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Min mand har det med æbler.... Så lyder bestemt som om du ikke kan tåle ananas.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.