Min søn 10 uger i dag + billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

H+S Skjolgborg.

Her er lidt af min stor søn på 10 uger..

Han er godt forud og trives godt

.Han sover dog bedre om dagen ind om natten.Om dagen kan han godt tag 5 timer i træk efter 150 ml mad.Men det kan han ikke om natten inu.Der er det mellem 2½-4 timer imellem maden.

Fra kl:16 eller 17 og frem meget vågne til 20 eller 22.Med lidt søvn af og til på  1-3 timer fra kl:16-17 til 20-22.Sviger en del

Mvh Henriette og familien...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

mor-til-vanessa

Henriettemortil4 skriver:

Her er lidt af min stor søn på 10 uger..

Han er godt forud og trives godt

.Han sover dog bedre om dagen ind om natten.Om dagen kan han godt tag 5 timer i træk efter 150 ml mad.Men det kan han ikke om natten inu.Der er det mellem 2½-4 timer imellem maden.

Fra kl:16 eller 17 og frem meget vågne til 20 eller 22.Med lidt søvn af og til på  1-3 timer fra kl:16-17 til 20-22.Sviger en del

Mvh Henriette og familien...

sød dreng

går det bedre med kolikken?

Anmeld

10. marts 2010

H+S Skjolgborg.

livpultz skriver:

sød dreng

går det bedre med kolikken?

Ja kolik og kolik..

vi tro mere det bare er mave kneb.men kan jo også gøde skide ondt.vi skift for ca 1 mdr siden snart til allomin så hver 5 flaske ca er grøn (den syrne allomin) så det går meget bedre han har ca 1 max 2 tur på dagen over max ½-1 time.. + han have jo lidt lungebetændelse efter fuldt af mellemøresbetændelse 12 dage efter vi var stoppe med pencilin mod lungebetændelse fik han igen pencilin for ørne stoppe i lørdags efter 16 dag på pencilin mod/for det..

han veje da han var 8 uger og 1 dag 6300 g og var 60 cm.

Sundhedsplejskerne kommer her på mandag er ret spændt hva hun siger da han vender sig allerede nu til mave fra siden og fra siden til ryggen og ryggen til siden.ja og løfter sig og holder hovede selv alt det har han gjort i en uge nu mere og mere dag for dag.. Smiler og pluder og griner..Skønt..

H an bare sove 5 timer også vågn i 30 min til 2 timer også sove igen 4-5 timer om dagen.M en om natten vågner han op til max 3 gange og ca hver 2½-4 timer i mellem og spiser mere mad om natten. D et er lidt øvøv om natten af og til ca hver 3 nat er den god af han kun vågne kun 1 gang der hved ca 3 tiden efter af have fået mad hved 20- 22 tiden og igen kl:6 ca.så rart hver 3 nat ca...

Mvh Henriette

Anmeld

10. marts 2010

grinbidderen

blander mig lige,,,

Han er bare så dejlig og er begyndt at være en nem dejlig stort dreng efterhånden søde, glæder mig til at se jer snart igen og hygge..

knus Gitte og Valdemar 17 mdr

Anmeld

10. marts 2010

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

blander mig lige,,,

Han er bare så dejlig og er begyndt at være en nem dejlig stort dreng efterhånden søde, glæder mig til at se jer snart igen og hygge..

knus Gitte og Valdemar 17 mdr

Det er da det han er søde...Nemmer nu dage for dag...

Jaaaa også mors dreng..

Glæder mig ogsp til vi ses igen.Er mega hyggeligt og fedt af have jeres søn her i weekenden og passe ham var ret nemt...

Håber også i kommer den 16 maj til barnedåben......

Knusss og vi ses snart ik..

Din veninde henriette

Anmeld

10. marts 2010

grinbidderen

Henriettemortil4 skriver:

Det er da det han er søde...Nemmer nu dage for dag...

Jaaaa også mors dreng..

Glæder mig ogsp til vi ses igen.Er mega hyggeligt og fedt af have jeres søn her i weekenden og passe ham var ret nemt...

Håber også i kommer den 16 maj til barnedåben......

Knusss og vi ses snart ik..

Din veninde henriette

ja han kan godt være nem når ander passer ham bare ik når han er hjemme hos sin mor og far smiler.. ja han er nem den bette tobby, og vi må snart ses igen søde.. og ja vi kommer selvføllig hvis der kommer en indbydelse hihi.. knus

Din veninde Gitte og knægten Valde

Anmeld

11. marts 2010

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

ja han kan godt være nem når ander passer ham bare ik når han er hjemme hos sin mor og far smiler.. ja han er nem den bette tobby, og vi må snart ses igen søde.. og ja vi kommer selvføllig hvis der kommer en indbydelse hihi.. knus

Din veninde Gitte og knægten Valde

Sådan er børn tit nemmer når de blever passe.. .

Skal i nok få her i april..

Knus vi ses senere i dag...

Mvh og knus fra  henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.