At indsætte billeder midt i ens tekst ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

JustAnotherName

Hm, træls at de skal ligge et sted på nettet. Jeg har jo ikke sådan mine billeder til at ligge andre steder (du mener at de F.EKS. skal ligge i photobucket eller lignende, ikke?)

Oftest er billederne jo fra ens computer ....så kan de altså kun vedhæftes, og dermed ende nederst i ens indlæg, og ikke et sted midt i ens tekst....?!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg forstår det heller ikke:s

Nårh, nu tror jeg. Men jeg får først alt der 'ekstra udstyr' når jeg trykker- ret indlæg..

Anmeld

10. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hm, træls at de skal ligge et sted på nettet. Jeg har jo ikke sådan mine billeder til at ligge andre steder (du mener at de F.EKS. skal ligge i photobucket eller lignende, ikke?)

Oftest er billederne jo fra ens computer ....så kan de altså kun vedhæftes, og dermed ende nederst i ens indlæg, og ikke et sted midt i ens tekst....?!? 

Jo det er sådan jeg mener .... meeeeen jeg KAN jo godt tage fejl... det sker sjældent men KAN faktisk godt ske

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

habba labba dabba

TADAAA !!!!!!   

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

Jo det er sådan jeg mener .... meeeeen jeg KAN jo godt tage fejl... det sker sjældent men KAN faktisk godt ske

Du har aaaaaltid ret! .....ihvertfald hvis man spørger dig.
Andre ville fejlagtigt måske tro noget andet  

Tak for hjælpe, du kloge fynbo 

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

JustAnotherName skriver:

habba labba dabba

TADAAA !!!!!!  

Se hvad jeg kunne!!!!    

....... Jeg bruger bare Google billeder så .....når det er muligt.
Mine egne fotos må jeg så leve med, at de først kommer frem nederst i mine indlæg.

Anmeld

10. marts 2010

TbCp

I kan evt downloade Picasa http://picasa.google.com/intl/da/ der kan man bla. redigere billeder lidt, og så kan man meget nemt uploade alle billeder til et galleri på nettet, så kan man så derfra tage de billeder man vil sætte ind her.

http://picasaweb.google.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.