jubiii så fik vi klasselister til skolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Heidimed lea

og Rasmus er kommet i klasse med sin bedste ven Lærke og hans veninde siden dagplejen Lærke.   skønt

de bliver 19 ialt 11 drenge og 8 piger..

hvornår får i lister

knus Heidi med en meget skoleklar Rasmus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Tina Andersen

ej hvor dejligt tillykke med det her bliver de først lavet i maj og sendt ud først i juni tror jeg det er så vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu

kh

Tina & Emil

Anmeld

10. marts 2010

Susan1978

ei hvor skønt, jeg tror også vi må vente længe på sådanne lister..

Anmeld

10. marts 2010

karina1980

ejj hvor snyd, vi skal til forældremøde 20 maj og der får vi at vide hvilken klasse de skal gå i og hvem de skal gå med og så får vi mødt forældrene, jeg har dog en ide om hvem hun kommer i klasse med og hvilken klasse hun kommer i,

Anmeld

10. marts 2010

holbøll

Her i lille Nr. Felding har vi kun en klasse i hver årgang, så nær som 2 årgange. Så det er nemt med Kristian. De bliver kun en klasse og det er den gruppe førskolebørn han er sammen nu. Desværre skal bedstevennen flytte 1. maj, men jeg kan mærke at han har fundet sig nogle andre kammerater nu, efter førskolebørnene er blevet samlet, så det er godt.

Anmeld

10. marts 2010

JulieE

Vi fik klasselisterne for små to uger siden  Jacob skal gå i Bh kl A sammen med sin gode ven Alexander.det er vi rigtig glade for, for de er kun de to, der skal på den skole.

Vi kender perifert et par af de andre børn, fra den børnehave Jacob gik i i 3 mdr og ellers ingen. Så jeg er rigtig spændt på, hvordan det bliver. Vi skal til info møde på skolen en lørdag i maj, både børn og forældre..

Knus fra

Julie

Anmeld

10. marts 2010

tumle81

Jeg tror slet ikke vi får klasse lister. De starter vist i store grupper, hvorefter de bliver inddelt i klasser... Så vil de lige se børnene an og se hvem der svinger sammen, støtter op om hinanden og måske er mindre gode for hinanden...

Knus Kathrina

Anmeld

10. marts 2010

lene

aner slet ikke om vi så sådan en liste, men jeg ved der bliver et arangement på et tidspunkt hvor de kommer til at se hvem de kommer i klasse med , men hvornår det bliver aner jeg ikke

Knus Lene

Anmeld

10. marts 2010

Heidimed lea

hm vildt så forskelligt det er fra skole til skole.

vi har skrevet ønsker på og denne gang blev de infriet.  Rasmus blev rigtig glad for at høre det.

Anmeld

10. marts 2010

Muslingen

Ihh hvor spændende!

Vi får først besked om hvilken skole hun skal gå på om 14 dage og så indkaldes vi til individuelt møde på skolen i maj tror jeg og først når alle har været til møder, sættes klasserne sammen. Så det har lange udsigter her...

KH Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.