Så er jeg kommet hjem med Nana.... Endelig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Tut

Endelig blev jeg løsladt og er lige kommet hjem efter næsten 5 dage i helvede.

TAK FOR ALLE JERES SØDE HILSNER

Det var RS VIRUS hun var indlagt med.

Hun begyndte at blive tosset i onsdags, hvor hun skreg og havde feber og intet ville.

Torsdag var lige så, så jeg tog til vagelæge torsdag aften, og fik at vide at hun ikke umiddelbart fejlede noget. og at jeg skulle gå til egen løge fredag.

Fredag var vi til egen læge, der også sagde at hun ikke umiddelbart fejlede noget, men at hun kunne se på en blodprøve at hun havde lidt forhøjet infektionstal.

Natten til lørdag blev hun rigtig skidt, og vi ringede efter vagtlægen igen, som kom kl. 2.30 og igen sagde at hun ikke fejlede noget.

Lørdag formiddag var hun også helt ved siden af sig selv, så jeg tog telefonen og ringede til gentofte børneafdeling og sagde at hun skulle kigges på NU, og at 2 lægevagter og egen læge sagde hun ikke fejlede noget. Men jeg kendte mit barn godt nok til at vide at noget var helt galt.

De sagde vi bare kunne komme medn at vi skulle lige forbi lægevagten og henvises. Det gjorde vi og lørdag kl. 16 blev vi indlagt på gentofe børneafdeling.

De tog både blodprøver og afføringsprøver og slimprøver på hende fir at finde ud af hvad det var. Svaret kom mandag eftermiddag = RS VIRUS.

Hun har en del slim i luftvejene, så hun blev suget flere gange dagligt. Og det er sgu noget der skærer i en mors hjerte at se dem holde hende fast for så at stikke en slange ned i halsen på hende.

igår spiste hun 520 ml på hele døgnet, det er stadig kun ½ af hvad hun skal men det var nok til at vi måtte komme hjem.

Er SÅ glad for endelig at være hjemme igen.

Jeg havde tilfældigvis kameraet i pusletasken, efter onsdagens mødregruppe, så jeg tog lidt billeder derude.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Joan ( Smallie )

Kæft det var godt du holdt på der var noget galt. Det kunne jo være endt helt galt.

Men dejligt at høre i er hjemme igen og har det bedre, i har ikke været alt for heldig med sygehuse på det sidste. Men nu håber vi på i har været det indlagt som i skal være og aldrig mere sker der ind.

Joan som er rigtig glad for i har det godt.

Anmeld

10. marts 2010

Susan1978

Tak for updaten..

godt at i er hjemme og du lyttede til din moderlige intuition.

Fortsat god bedring med hende.

Anmeld

10. marts 2010

Anja

Dejligt at høre, at alt er godt igen

Anmeld

10. marts 2010

Lise

DÅMME læger, altså!!!

Godt at du tog sagen i egen hånd, og at Nana er go'fin igen. Og hun ser jo dejlig ud

Anmeld

10. marts 2010

Marco2

Hvor er det godt at du selv tog hånd om det så Nana kunne blive frisk igen. Og velkommen hjem.

AG

Anmeld

10. marts 2010

Muffinmus

årh, det lille pus..og ja, en mor ved altså tit bedst

Godt at i er hjemme igen, så kan i slappe af igen og få lidt søvn.

Anmeld

10. marts 2010

BellaT

Pyyha. Sikke en omgang.  Dejligt at I er hjemme igen og at det går fremad.

Fortsat god bedring til lille Nana.

Godt at du lyttede til dig selv og ikke de klooooge læger.

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Nej for en skrækkelig historie! Stakkels jer dog og godt at høre, at I er hjemme igen! Sådan en fin lille pusling, der ligger der på det dumme hospital. Eller gode hospital eftersom de gjorde hende rask selvfølgelig.

Det er altså virkelig en gyser med sådan nogle læger... Hvor var det godt, du holdt fast. Jeg er sgu bange for, at jeg kunne have fundet på at kapitulere i autoritetstro.

God bedring og mange for, at I er færdige med at komme på hospitalet.

Knus Birgitte

Anmeld

10. marts 2010

Lene76

Dejligt at høre at i er kommet hjem.......håber snart i er friske og helt ovenpå igen

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.