hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Anonym trådstarter

jeg er 16 og venter barn nummer to.

what to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

louise8723

Hold da op..

æhm hvor gammel var du da du fik første?

og har du tænkt dig at beholde det?

Mvh Louise

Anmeld

10. marts 2010

L-Mortil3

Nummer 2 allerede, sikke en mundfuld

Hvad tænker du mere specifikt du gerne vil have svar på når du skriver: "What to do?"

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

jeg var 15 da jeg blev gravid, og 16 da jeg fik barnet.

og ja eg vil beholde det næste barn..

men det jeg tænkte på er at der er tvillinger i min familie, og i min kærestes. jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle det til ham eller min familie.

Anmeld

10. marts 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

jeg var 15 da jeg blev gravid, og 16 da jeg fik barnet.

og ja eg vil beholde det næste barn..

men det jeg tænkte på er at der er tvillinger i min familie, og i min kærestes. jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle det til ham eller min familie.

Åh okay på den måde, du skal tænke på at det ikke er alle tvillinger der er arvelige, f.eks. tveægede tvillinger er arvelige, da det har noget at gøre med hvor mange æg kvinden lægger ned, - og det er jo ikke nødvendigvis noget du har arvet

Jamen hvordan fortæller man det lige, hvordan fik du fortalt det sidste gang? Mon ikke de tager det pænt nok, du har jo somsagt en i forvejen, og jeg går da stærkt ud fra, at er man god til at passe en, så er man vel også med 2 Synes tit folk siger nummer et er den sværeste, og dem der kommer derefter er faktisk nemme nok

HVIS du er i tvivl omkring det er tvillinger, så må man vel gerne indstilles til en ekstra ordinær scanning, er det i uge 9 mener jeg.

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Åh okay på den måde, du skal tænke på at det ikke er alle tvillinger der er arvelige, f.eks. tveægede tvillinger er arvelige, da det har noget at gøre med hvor mange æg kvinden lægger ned, - og det er jo ikke nødvendigvis noget du har arvet

Jamen hvordan fortæller man det lige, hvordan fik du fortalt det sidste gang? Mon ikke de tager det pænt nok, du har jo somsagt en i forvejen, og jeg går da stærkt ud fra, at er man god til at passe en, så er man vel også med 2 Synes tit folk siger nummer et er den sværeste, og dem der kommer derefter er faktisk nemme nok

HVIS du er i tvivl omkring det er tvillinger, så må man vel gerne indstilles til en ekstra ordinær scanning, er det i uge 9 mener jeg.

mit første barn var også tvilling, men tabte det ene i gravideteten.

og jeg var på ppiller første gang så der var ingen der kunne blive sure. men jeg har brugt kondom med min kæreste siden jeg fødte.

så må jeg nok snakke med min læge omkring scanning..

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

altså hvis i har beskyttet jer er der jo ikk rigitg nogen grund til familien blir sure for man kan jo ikk gøre andet end og beskytte sig,,

Anmeld

10. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Anonym skriver:

mit første barn var også tvilling, men tabte det ene i gravideteten.

og jeg var på ppiller første gang så der var ingen der kunne blive sure. men jeg har brugt kondom med min kæreste siden jeg fødte.

så må jeg nok snakke med min læge omkring scanning..

hvor gammel er dit føste barn lige??

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

8 måneder.

Anmeld

10. marts 2010

Diana...

Hold da op der bliver noget at se til :)

Håber du finder ud af det og får den støtte du skal havde uanset hvad du beslutter.

Mange tanker og knus til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.