Erfaring med "flex-it" badekar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

K&S

Hej

Er der nogen, der har erfaring med et "flex-it" badekar?

Jeg synes, det er super smart, at det kan foldes så meget sammen, når nu pladsen ikke er til det helt store

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

MM1987

Vi gav det til vores venner i barselsgave for den yngste, og de er vidst rigtig glade for det...

Den store kan endda også bruge det...

Vi skal helt sikkert også have sådan et, det er så smart når man ikke har et kæmpe badeværelse..

Anmeld

10. marts 2010

Milka

K&S skriver:

Hej

Jeg synes, det er super smart, at det kan foldes så meget sammen, når nu pladsen ikke er til det helt store

Knus Katja

Vi har været glade for vores, men det er ved at blive for småt nu (har tvillinger på 1 år som på ingen måde begge kan være i det mere). Men ja, det gode er jo at det bare kan foldes sammen efter brug. Havde faktisk tænkt på at sælge mit og købe noget større, så hvis du er interesseret siger du bare til

Anmeld

10. marts 2010

Mussen2

Jeg er RIGTIG glad for det. Min datter er 9 mdr og hun kan sagtens være i det endnu. Hun sidder jo op og bade nu.

Det er nemt at gøre rent og super dejligt at det ikke tager plads

Kun ros herfra

Anmeld

16. marts 2010

K&S

Milka skriver:

Vi har været glade for vores, men det er ved at blive for småt nu (har tvillinger på 1 år som på ingen måde begge kan være i det mere). Men ja, det gode er jo at det bare kan foldes sammen efter brug. Havde faktisk tænkt på at sælge mit og købe noget større, så hvis du er interesseret siger du bare til

Tusind tak for tilbuddet, jeg vender stærkt tilbage, hvis det bliver aktuelt :-)

Anmeld

16. marts 2010

Moar'en

Vi købte et da vi købte hus og brusekabinen var for lille til det vi havde. vi er super glade for det. Det er så lækkert at det bare kan foldes sammen og ligges under skabet, vores gamle var et af de helt store som fyldte alt for meget på badeværelset.

Anmeld

16. marts 2010

Vial

....og det bedste er, at der ikke er skadelige stoffer i plastiken

Anmeld

16. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi er super glade for det.

Tror også sagtens det kan bruges længe, da det er rimelig langt og når der fyldes vand i bliver det også lidt bredere.

En rigtig god investering, helt sikkert. Det eneste der ikke fungerer er proppen der skulle kunne vise hvornår vandet er for varmt, den bliver rød allerede ved en 15-20 grader.

Anmeld

16. marts 2010

Maise

K&S skriver:

Hej

Knus Katja

er super glad for vores, det fylder intet og er fint rummeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.