Her er hun så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

NoName

Hej med gravide,

Jeg var jo som bekendt til MD skanning og kønsskanning igår.

Her er et par af billederne af vores lille pige.

1: Hun viser sine lange ben frem...

2: Første bevis på en pige jordemorden kaldte det et kopimaskinebillede.

3: lillepigen i profil.

4: Ja, jordemorden var slet ikke i tvivl om at det var en pige, så hun skrev på billedet... Griner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

FrkLarsen

Ihh sikke nogen fine billeder, og sjovt at hun har skrevet på dem

Hvor er hun dog fin, ligesom din mooar  

Anmeld

10. marts 2010

NoName

Tak søde... det var pænt sagt...

Hun var bare super hende jordemorden, og hvis vi er heldige så kan det være vi skal føde med hende, hun er nemlig jordemorder på Kolding sygehus... Chancen er lille, men det kunna da være sjovt.

Anmeld

10. marts 2010

FrkLarsen

noname skriver:

Tak søde... det var pænt sagt...

Hun var bare super hende jordemorden, og hvis vi er heldige så kan det være vi skal føde med hende, hun er nemlig jordemorder på Kolding sygehus... Chancen er lille, men det kunna da være sjovt.

Ja der findes ikke noget bedre end en sød jordemoder

jeg ville gå i selvsving hvis jeg fik en B*tch jordemoder, ville jeg slet ikke kunne overskue  

Anmeld

10. marts 2010

Anne85

Åh hvor er hun fin!

Jeg kan se det er Birgit du har været ved... Jeg elsker, elsker, ELSKER hende!!! Hun er SÅ fantastisk!
Vi fik 4 scanninger ved hende med Kristian og hun var bare så fantastisk... Bl.a gav hun squ lige en rundvisnig på fødegangen i Kolding en aften kl 23 hvor hun mødte ind i nattevagt (det er jo sparet væk på KS og jeg ville så gerne se en fødestue inden... Så det gav hun os lige)
denne gang havde vi en rigtig ubehagelig oplevelse til tidlig scanning som desværre var ved en af hendes kolleger... Jeg vrælede som en pisket overfor hendes mand (som er ham der sidder ved skranken) med det resultat at Birgit ringede hjem til mig om aftenen og beroligede mig og var bare så fantastisk... Og så var vi til scnning ved hende en uge efter og her var hun også bare en engel!
Hun er helt ubeskrivelig... Alle jordemødre burde være som hende! Og jeg betaler gerne lidt ekstra for at gå ved hende... Så skal også ha en 3D ved hende om en lille måneds tid

Anmeld

10. marts 2010

Corn

Cool at hun lige skrev det på...

Anmeld

11. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

Åh hvor er hun fin!

Jeg kan se det er Birgit du har været ved... Jeg elsker, elsker, ELSKER hende!!! Hun er SÅ fantastisk!
Vi fik 4 scanninger ved hende med Kristian og hun var bare så fantastisk... Bl.a gav hun squ lige en rundvisnig på fødegangen i Kolding en aften kl 23 hvor hun mødte ind i nattevagt (det er jo sparet væk på KS og jeg ville så gerne se en fødestue inden... Så det gav hun os lige)
denne gang havde vi en rigtig ubehagelig oplevelse til tidlig scanning som desværre var ved en af hendes kolleger... Jeg vrælede som en pisket overfor hendes mand (som er ham der sidder ved skranken) med det resultat at Birgit ringede hjem til mig om aftenen og beroligede mig og var bare så fantastisk... Og så var vi til scnning ved hende en uge efter og her var hun også bare en engel!
Hun er helt ubeskrivelig... Alle jordemødre burde være som hende! Og jeg betaler gerne lidt ekstra for at gå ved hende... Så skal også ha en 3D ved hende om en lille måneds tid

Skal du også skannes i Fredericia, eller kommer Birgit også på skanningsklinikken i Kolding???

Hun er bare alletiders følte mig super behandlet, hun havde jo oceaner af tid til os... Jamen jen kan kun tale godt om hende... Et dejligt menneske.

Anmeld

11. marts 2010

Risen

Nææ hvor er hun bare fin !  en lille pige mere i gruppen , dejligt !

lækre lamselår !  

Anmeld

11. marts 2010

Anne85

noname skriver:

Skal du også skannes i Fredericia, eller kommer Birgit også på skanningsklinikken i Kolding???

Hun er bare alletiders følte mig super behandlet, hun havde jo oceaner af tid til os... Jamen jen kan kun tale godt om hende... Et dejligt menneske.

Fredericia
vi var bare til kønsscanning i Kolding fordi jeg ik ku overbevise min kære mand at Birgit virkelig var 900 kr værd (kontra de 500 det kostede ved scanningsklinikken)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.