pergotime og manglende mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

tandbørsten

hej piger,

til jer som har prøvet at være på pergotime, har i prøvet at jeres mens udeblev og i ikke var gravide ??

jeg har fået pergotime 3 gange nu, de 2 første gange kom min mens på cd 28 helt præcis - nu skulle jeg så ha haft min mens d. 5 marts og den er ikke dukket op men hellerik de 2 magiske streger..

normalt er det da hormonerne som styre end cyklus ik ? hvordan kan det så være at den pludselig udebliver..

jeg er i dag 4+4 hvis jeg er gravid, burde teten ikke kunne vise noget nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

MM1987

Hmm...

Jeg har også fået mens meget præcist på 28. dagen med pergotime...

Havde du æg??

For mens burde jo komme fordi et æg ikke har sat sig fast, men ingen æg ingen mens...eller hvad sker hvis der ingen æg er, og man får en ægløsningssprøjte, har der så været ægløsning alligevel??...hmm...

Håber der er andre der bedre kan svare...

Anmeld

10. marts 2010

tandbørsten

jamen jeg testede positiv for æl på cd 19, noget senere denne gang end normalt men jeg ved altså at jeg har haft æl..

vi sexede før, under,efter æl så vi burde være dækket ind, men jeg syns det er underligt at jeg ikke har fået min mens eller i det mindste 2 streger.

jeg har siden æl haft ret ømme brystvorter og har nu de sidste par dage fået ondt i lænden også, men om det er pga af hormoner ved jeg ikke

Anmeld

10. marts 2010

MM1987

Floridoor skriver:

jamen jeg testede positiv for æl på cd 19, noget senere denne gang end normalt men jeg ved altså at jeg har haft æl..

vi sexede før, under,efter æl så vi burde være dækket ind, men jeg syns det er underligt at jeg ikke har fået min mens eller i det mindste 2 streger.

jeg har siden æl haft ret ømme brystvorter og har nu de sidste par dage fået ondt i lænden også, men om det er pga af hormoner ved jeg ikke

Hmm, så du er ikke blevet scannet for æg??...for jeg ved ikke helt hvor meget jeg giver for de der ægløsningstest...

Det er ikke for at tage modet fra dig, men det er sådan jeg ser på det...

Jeg har også haft mange symptomer nogen af gangene, og tror både det er hormoner og psyken fordi man så gerne vil være gravid...

Men det er da rigtig frustrerende at du ikke enten kan få mens eller 2 streger...

Håber en af dem er på vej, og selvfølgelig mest på de 2 streger...

Anmeld

10. marts 2010

ønskebørn74

Hvis ÆL kommer senere gør mens og stregerne det også... Du skal mindst vente tilsvarende dage... Men ÆL tests er ikke altid korekte...

Knus Lene

Anmeld

10. marts 2010

tandbørsten

hvis ikke jeg har fået hverken det ene eller det andet så prøver jeg at teste igen om en uges tid..

jeg håber jeg er en af dem som tester positivt sent..

om ikke andet så håber jeg snart at der kommer en afklaring på det :-)

syns bare det er ret mystisk da pergotime jo gerne skulle styre min cyklus ik

Anmeld

10. marts 2010

MM1987

Floridoor skriver:

hvis ikke jeg har fået hverken det ene eller det andet så prøver jeg at teste igen om en uges tid..

jeg håber jeg er en af dem som tester positivt sent..

om ikke andet så håber jeg snart at der kommer en afklaring på det :-)

syns bare det er ret mystisk da pergotime jo gerne skulle styre min cyklus ik

Ja der er nok ikke så meget andet at gøre...

Vi håber på 2 streger...

Pergotime skulle gerne modne æg så du kan få en ægløsning - men altså jeg har lige været igennem en omgang der gav absolut intet, så der er ikke nogen garantier...

Knus

Anmeld

10. marts 2010

tandbørsten

de gange jeg har været på pergotime har jeg haft æl heldigvis så er ret sikker på at jeg har haft det igen iogmed jeg har testet positiv for æl, haft æl slim og været "øm" op til æl

netop derfor syns jeg det er så skide underligt at jeg ikke har fået min mens, også selvom æl faldt senere end normalt

jeg håber der sker noget snart, jeg er begyndt at teste for æl igen hvis det er fordi jeg simpelhen bare er sprunget en mens over  - men det hænger da bare ikke sammen med ondt i lænden og ømme brystvorter siden æl

jeg syns sgu det er lidt træls det med at vente..

Anmeld

10. marts 2010

Sofiedk

Jeg fik mens på 28. dagen første gang, på 30. dagen anden gang og 31. dagen sidste gang .... Min sidste gang var min ægløsning også væsentlig senere end den plejer. Man plejer at sige at man får sin mens 14 dage efter sin ÆL eller IUI, så hvis du først har haft ÆL på cd 19, så burde din mens først komme på cd 33

Men det gør den selvfølgelig ikke for du skal jo teste positiv

Anmeld

11. marts 2010

tandbørsten

ja i forhold til hvornår jeg havde æl er jeg jo alligevel gået over tid - jeg ville i dag være 4+5 hvis jeg er gravid, jeg har desværre ingen test men har lige bestilt..

men piger, det er vel ikke unormalt ikke at kunne teste positivt før 4+5 ??

ej jeg ville bare så gerne høre fra nogen som havde prøvet noget lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.