Takken for at være flink!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Hyner

I går eftermiddags kommer min dejlige kæreste hjem fra arbejde og skal som sædvanelig skynde sig på tønden inden vi skal spise... Så flink(synes jeg da selv) som jeg er vil jeg skynde mig ud til ham med dagens avis. Ude i gangen ligger Basse(hunden) på tværs og jeg skal dermed skridte over ham... Da min balance ikke rigtig er hvad den har været, lavet jeg nærmest et lille rejehop og dermed FLYVER ind i dørkarmen med venstre fod. Men men jeg fuldender min hensigt halv grædende/ grinende ved at humpe hen til døren til toilettet, banker på og giver ham så avisen mens han bare sidder der og glor med store øjne og spørger hvad jeg har gang i... Jeg lukker døren og synker sammen foran men holder stadigvæk fast i håndtaget.

Tak for lort siger jeg da bare, for nu sidder jeg her med benet opad og en forstuvet tå....

Henriette -meget meget ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

..

Undskyld men kunne altså ikke lade være at grine af din meget malende beskrivelse

Ej, det var da synd for dig, det gør bare MEGA ondt med en forstuet tå.. Håber du har lidt mindre ondt idag? Blev du så forkælet lidt i går aftes når det nu var hans "skyld"

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Det scenarie kunne meget vel have fundet sted her. Typisk mænd. Og god bedring med din stakkels tå.

Knus Birgitte

Anmeld

10. marts 2010

Nadi

For satan da Hyner!!
LOL  Det er dog det sjoveste scenarie jeg længe har læst om. Det er altså bare bred humor, tak for et godt grin.

Men kunne egntlig se mig selv i samme situation, bortset fra at jeg ville blive skældt og bandet ud af badeværelset før jeg overhovedet får åbnet døren. Sådan lidt sagt med samme stemme som hende bag døren i Jul på Vesterbro: "GÅ VÆÆÆK!!!"

Anmeld

10. marts 2010

Loggidut

aj Hyner...det stunt vil jeg gerne se...gider du lige gøre det igen...ha ha

det må satme have set komisk ud...og hunden..det fik vel sit livs chok!

lol...god bedring med fussen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.