Parterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Stumpen

den skal Karsten og jeg ind og se på lørdag og inden da skal vi vold æde en tre retters menu på Jensens... Åhr det bliver så godt at være Anja og Karsten for en aften

Krammer til alle i vidunderlige aug06 mødre som man kan fortælle alt uden at blive punket som en ustabil mor der ikke tænker på sit barns saltbehov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

den skal Karsten og jeg ind og se på lørdag og inden da skal vi vold æde en tre retters menu på Jensens... Åhr det bliver så godt at være Anja og Karsten for en aften

Krammer til alle i vidunderlige aug06 mødre som man kan fortælle alt uden at blive punket som en ustabil mor der ikke tænker på sit barns saltbehov

Jeg mener det var den min mor var inde at se i fredags. Hun sagde den var god og sjov.

Saa rigtig god fornoejelse med en dejlig kaerestemiddag. Gem nu lidt plads til popcornene.

Knus

Anmeld

10. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

Uh uh piiiiiift....... Anja og Karsten er forelsket, kysser hinanden i teltet

Ajjj, jeg er misundelig. Håber I får en fantastisk aften og nat.

Glæder mig til at høre, hvad du synes om filmen.

Knus

Anmeld

10. marts 2010

Heidi B

Munder skriver:

Knus

He he hvor er du sjov!!!!!

God fornøjelse, har også hørt den skulle være sjov!!!

Om en uge er vores Oslotur overstået........, men så glæder i os forhåbentlig til at komme hjem til ungerne...

Anmeld

10. marts 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Jeg mener det var den min mor var inde at se i fredags. Hun sagde den var god og sjov.

Saa rigtig god fornoejelse med en dejlig kaerestemiddag. Gem nu lidt plads til popcornene.

Knus

Håber at den er så sjov

Anmeld

10. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Knus

Nat??? Vi skal jo hjem til ungerne igen....

Men det bliver så dejligt at skulle ud.. Vi har ikke været ene ude siden juli (lige efter Victoria fødsel) da vi så Harry Potter...  og det skal der laves om på...

Anmeld

10. marts 2010

Stumpen

Heidi Bakke skriver:

He he hvor er du sjov!!!!!

God fornøjelse, har også hørt den skulle være sjov!!!

Om en uge er vores Oslotur overstået........, men så glæder i os forhåbentlig til at komme hjem til ungerne...

Det bliver så skønt så skønt for jer at komme afsted og selvfølgelig kommer I til at savne ungerne, men det vil gøre jer så godt at komme ud af huset, dagligdagen, pligterne og mor-farrollen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.