Hej derude,
Jeg er gravid og skal snart føde. Under graviditeten har jeg levet "godt", "spist for to" og udnyttet at det var "i orden" - jeg er jo gravid. Er dog ikke overvægtig, men vil gerne tabe mig 7-8 kg tror jeg (har mistet overblikket her nu med den store mave). Jeg ved alt om at spise sundt og korrekt, men jeg ved også at jeg gerne vil have en slags kickstarter. Så jeg har tænkt på at erstatte et dagligt måltid, frokosten hvor jeg alligevel er alene med babyen og kun selv skal spise, med nupo.
Men må man det? Altså hvis jeg skal amme. Jeg tænker at spise en sund morgenmad ala havregrød, frugt i løbet af formiddagen, Nupo til frokost, alm. mellemmåltider til eftermiddagen ala gulerødder, knækbrød o.lign., og en sund aftensmad med familien.
Jeg vil gerne erstatte frokosten da jeg er rigtig dårlig til at få lavet en god og sund frokost til mig selv, når jeg er alene. Jeg er dog ikke i tvivl om hvad jeg skal spise og hvad jeg ikke skal spise, hvis det er en rigtig dårlig ide, det her. Men altså, er der nogen der ved noget om det? Om man må?
Ano, fordi jeg synes det er lidt pinligt 
Anmeld