Skal til kontrol scanning på fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Mor til L&S

Hej piger.

Har været ved jordemor i dag (37+0) hvor der var en lille tvivl om hun lå med hovedet ned eller op - hun var dog næsten sikker på at hun lå med hovedet ned..

Ja og så var hun også i tvivl om vægten - for 14 dage siden vurderet hun hende til at være 2400-2500 gr og i dag til 2600 gr. Så nu skal vi til en kontrolscanning for at finde ud af om hun vokser eller ej.

Min jordemor kan jo evt have overvurderet hende sidste, så hun har taget mere end 100 gr på, men det ved vi jo ikke... (100 gr på 14 dage er jo ikke nok ihvertfald) SÅ nu må vi se hvad scanningen på fredag siger.. Håber ikke at det er fordi min livmoder ikke fungere og hun ikke får mad nok

Puhaa - sys der er LAAANG tid til på fredag.. man kan jo ikke lade være med at bekymre sig..

Rollo 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Mor til L&S

Rollo skriver:

Hej piger.

Har været ved jordemor i dag (37+0) hvor der var en lille tvivl om hun lå med hovedet ned eller op - hun var dog næsten sikker på at hun lå med hovedet ned..

Ja og så var hun også i tvivl om vægten - for 14 dage siden vurderet hun hende til at være 2400-2500 gr og i dag til 2600 gr. Så nu skal vi til en kontrolscanning for at finde ud af om hun vokser eller ej.

Min jordemor kan jo evt have overvurderet hende sidste, så hun har taget mere end 100 gr på, men det ved vi jo ikke... (100 gr på 14 dage er jo ikke nok ihvertfald) SÅ nu må vi se hvad scanningen på fredag siger.. Håber ikke at det er fordi min livmoder ikke fungere og hun ikke får mad nok

Puhaa - sys der er LAAANG tid til på fredag.. man kan jo ikke lade være med at bekymre sig..

Rollo 37+0

mener selvfølgelig min moderkage og ikke livmoder!

Anmeld

10. marts 2010

Mor til L&S

Rollo skriver:

mener selvfølgelig min moderkage og ikke livmoder!

Nogen der ved hvad der evt kommer til at ske hvis min moderkage ikke fungere optimalt så hun ikke tager nok på... Bliver fødslen så sat i gang med det samme?? Og bliver det så KS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.