Skal på barsel fra på Torsdag af, og må indrømme at jeg har lidt krise over det...
Ikke fordi jeg skal have et barn, men der sker bare så meget arbejds mæssigt, at når jeg kommer tilbage er jeg ny i mit eget job
Arbejder for min far, og har gjord det et par år, og elsker det. (selvom jeg til tider måske ikke lige kan se det
) Jeg har fået lov til at prøve en masse i firmaet, og bliver inddraget i mange ting. Jeg har været den mest pålidelige medarbejder siden jeg startede (selvf. når man er fars datter), og elsker alle de udfordringer jobbt giver mig.
Men pt. kan jeg sku godt nok ikke magte tanken om at jeg kommer tilbage som den nye.. nu har jeg lært snart 10 forskellige medarbejder op, og kan da slet slet ikk magte af de skal lære mig ting når jeg kommer tilbage 
ed godt det lyder latterligt, men synes bare det er så træls. Jeg er igang med at lave vores hjemmeside, og har krævet at jeg får den med mig hjem i barslen, så det kun er min som styrer den. Kan godt se nogle af de andre synes jeg er mærkelig, men sådan har jeg det bare..
Glæder mig umægtelig meget til at få nummer to, meeeenn synes det er liiidt fesen at skulle på barsel lige nu.
Ved ikke lige hvad jeg ville med dette
. Men nu det sagt
Anmeld