Kan man nå at fortryde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Kristina V

Skal på barsel fra på Torsdag af, og må indrømme at jeg har lidt krise over det...

Ikke fordi jeg skal have et barn, men der sker bare så meget arbejds mæssigt, at når jeg kommer tilbage er jeg ny i mit eget job  Arbejder for min far, og har gjord det et par år, og elsker det. (selvom jeg til tider måske ikke lige kan se det ) Jeg har fået lov til at prøve en masse i firmaet, og bliver inddraget i mange ting. Jeg har været den mest pålidelige medarbejder siden jeg startede (selvf. når man er fars datter), og elsker alle de udfordringer jobbt giver mig.

Men pt. kan jeg sku godt nok ikke magte tanken om at jeg kommer tilbage som den nye.. nu har jeg lært snart 10 forskellige medarbejder op, og kan da slet slet ikk magte af de skal lære mig ting når jeg kommer tilbage

ed godt det lyder latterligt, men synes bare det er så træls. Jeg er igang med at lave vores hjemmeside, og har krævet at jeg får den med mig hjem i barslen, så det kun er min som styrer den. Kan godt se nogle af de andre synes jeg er mærkelig, men sådan har jeg det bare..

Glæder mig umægtelig meget til at få nummer to, meeeenn synes det er liiidt fesen at skulle på barsel lige nu.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette. Men nu det sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Skal på barsel fra på Torsdag af, og må indrømme at jeg har lidt krise over det...

Ikke fordi jeg skal have et barn, men der sker bare så meget arbejds mæssigt, at når jeg kommer tilbage er jeg ny i mit eget job  Arbejder for min far, og har gjord det et par år, og elsker det. (selvom jeg til tider måske ikke lige kan se det ) Jeg har fået lov til at prøve en masse i firmaet, og bliver inddraget i mange ting. Jeg har været den mest pålidelige medarbejder siden jeg startede (selvf. når man er fars datter), og elsker alle de udfordringer jobbt giver mig.

Men pt. kan jeg sku godt nok ikke magte tanken om at jeg kommer tilbage som den nye.. nu har jeg lært snart 10 forskellige medarbejder op, og kan da slet slet ikk magte af de skal lære mig ting når jeg kommer tilbage

ed godt det lyder latterligt, men synes bare det er så træls. Jeg er igang med at lave vores hjemmeside, og har krævet at jeg får den med mig hjem i barslen, så det kun er min som styrer den. Kan godt se nogle af de andre synes jeg er mærkelig, men sådan har jeg det bare..

Glæder mig umægtelig meget til at få nummer to, meeeenn synes det er liiidt fesen at skulle på barsel lige nu.

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette. Men nu det sagt

Ihhh... Du skriver altid i juli gruppen!!! Så nu blander jeg mig her
jeg kan SÅ godt følge dig!!! Jeg blir vildt misundelig når jeg hører om alle de spændende opgaver mine kollegaer står overfor den kommende periode. Jeg glæder mig til lillesøster kommer... Men jeg er også lidt ked af at skulle væk fra mit spændende fag i et helt år. Netop derfor har vi også talt om, at jacob måske skal holde de sidste 10 uger af barslen

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Jeg havde også svært ved at slippe kontrollen og lade andre komme til - Tænk, nu hvis de ødelagde mit system mens jeg var væk

Men, men.. Mon ikke det går når du først er i det?!
Du skal sikkert bare lige vænne dig til at komme ned i gear før det går løs igen

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Kan godt forstå dit dilemma. Man vil jo gerne have sine børn uden at være nødt til at stå af livet imens og det er sgi svært. Godt du kan få hjemmesiden med hjem at makke med, så du kan være lidt med på nedsat blus hjemmefra.

Knus Birgitte

Anmeld

10. marts 2010

Kristina V

Det er kontrollen som er svær at slippe ja...

MEn iiii hvor dejlig en dag. Afslutter lige med at få mig en sprit ny mac computer Jaaa... Skulle have haft ny thinkPad men ønskede mig bare så meget en mac, så det købe chefen.. SKØNT..

Så nu skal der leges i barslen, så jeg er hadcore Mac bruger når jeg kommer tilbage...

Anmeld

10. marts 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Ihhh... Du skriver altid i juli gruppen!!! Så nu blander jeg mig her
jeg kan SÅ godt følge dig!!! Jeg blir vildt misundelig når jeg hører om alle de spændende opgaver mine kollegaer står overfor den kommende periode. Jeg glæder mig til lillesøster kommer... Men jeg er også lidt ked af at skulle væk fra mit spændende fag i et helt år. Netop derfor har vi også talt om, at jacob måske skal holde de sidste 10 uger af barslen

Søde Anne, det jo bare fordi at herinde ved man hvem der er.. Og du læser alligevel med holder mig bare til herinde

Uuu ville os godt Daniel holde lidt mere barsel, men det kan han bare ikke.. Men altså, tænker at jeg jo er kobelt op til firmaet hjemme fra, så kan jo fint arbejde med, og jeg vil jo på alle måder høre fra den gamle, eller selv komme ind. Meeeeen det er nu ikk helt det samme.

Men idag kom vores sælger fra sjælland over og sagde "farvel" og vi fik alle lidt morgen mad, så det har været hyggeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.