Så fik jeg svar fra kommunen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Honningblomst

sådan rigtigt.

Og ganske rigtigt et afslag på røremaskinen, da de mener de penge jeg får er for at dække det brødet koster mere, men de fatter så bare ikke at det brød ikke smager så godt igen og er meget ensidig kost for et barn...det er jo ikke sådan at melet er billigere..så den skal vidst ankes godt og grundigt.

Tilgengæld fik jeg lidt mere end satsen så ialt 1050kr om måneden.

Men ja, nu skal der ankes...hvor er det omstændigt det møg..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Corn

For F..... altså... Giv dem kamp til stregen...

Anmeld

9. marts 2010

Koen.

øv øv øv.. håber du finder ud af det

Tanja 34 + 3

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Tak piger...ja, de skal få skal de....simpelthen så sørgelig en kommune hernede...og har lige læst at de knap 100kr jeg får mere kun er det første år...nå, men jeg må prøve hvad jeg kan.

Knus..

Anmeld

9. marts 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

sådan rigtigt.

Og ganske rigtigt et afslag på røremaskinen, da de mener de penge jeg får er for at dække det brødet koster mere, men de fatter så bare ikke at det brød ikke smager så godt igen og er meget ensidig kost for et barn...det er jo ikke sådan at melet er billigere..så den skal vidst ankes godt og grundigt.

Tilgengæld fik jeg lidt mere end satsen så ialt 1050kr om måneden.

Men ja, nu skal der ankes...hvor er det omstændigt det møg..

Knus..

Det er så frustererende at slås med kommunen ..  Slås med den kommunale folkeskole lige pt . Har aldrig været så vred  

God vind siger jeg bare

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Det er så frustererende at slås med kommunen ..  Slås med den kommunale folkeskole lige pt . Har aldrig været så vred  

God vind siger jeg bare

Tak og rigtig meget i lige måde...ja, alle de der systemer....jeg har haft noget med en børnehave, det var sgu også et helvede...en veninde kæmpede mod skolen og det er ikke fordi man står skide godt..

Knus Eva..

Anmeld

9. marts 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Tak og rigtig meget i lige måde...ja, alle de der systemer....jeg har haft noget med en børnehave, det var sgu også et helvede...en veninde kæmpede mod skolen og det er ikke fordi man står skide godt..

Knus Eva..

Du står endnu værre når du slås mod special skole området .

Ingen andre alternativer

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Du står endnu værre når du slås mod special skole området .

Ingen andre alternativer

Nej, kan jeg godt se...øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.