Så fik jeg den endelig besked fra manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Corn

Min mand har været i tænkeboks vedr. mit ønske om at føde hjemme. Der gik så også lidt sport i det for os begge, mig der plagede om hjemmefødsel og ham der drillende sagde nej, og stillede urimelige krav for opfylde mit ønske.

Jeg har termin den 2. juli og den 3. juli har han et job, som han havde sagt ja til, inden jeg blev gravid. Igår sidder vi og snakker over maden og Søren siger i forbindelse med en masse forskellige arrangementer han har i sommeren, at det bliver jo ikke noget problem, hvis han fylder juni/juli måned ud med arrangementer, hvis bare det bliver i vores lokalområde, for når jeg nu alligevel skulle føde hjemme, så var der jo ingen problemer lige at smutte hjem og overvære fødslen...

Min reaktion kom prompte, og han smilede stort

JEG SKAL FØDE HJEMME.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

RumlesMor

Tillykke...!

Anmeld

9. marts 2010

Mrs.G

Stort tillykke.. tror ikke  din mand kommer til at fortryde det.... bare rolig....

Anmeld

9. marts 2010

ML

Tillykke med enighed. Jeg skal også føde hjemme i juni. Bliver spændende og vi glæder os begge meget! Held og lykke med det når du kommer så langt!

Anmeld

9. marts 2010

Corn

Det tror jeg faktisk heller ikke han vil...

Jeg er overbevist om, at han bliver så vild med det, at vi skal have en nummer 4 også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.