Altan barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

hc=k

Jeg bor i lejlighed og har ikke en have hvor jeg kan have min søn ude at sove. Nu har jeg så overvejet at købe en altanbarnevogn så han kan sove ude herhjemme somhan også gør i dagplejen.

Lyder det som en åndsvag ide???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Valle81

Nej bestemt ikke:0)

Jeg havde også en til min datter da jeg boede i lejlighed kun med altan.

Jeg købte en gennem den blå avis til 250 kr. Hverken køn eller noget, men skulle bare kunne bruges til middagslur:0)

Så skide god ide:0)

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jeg bor i lejlighed og har ikke en have hvor jeg kan have min søn ude at sove. Nu har jeg så overvejet at købe en altanbarnevogn så han kan sove ude herhjemme somhan også gør i dagplejen.

Lyder det som en åndsvag ide???

gør det!

vi havde længe gået med samme tanke, vi har dog have... men hver weekend lod vi barnevognen stå i DP... nu tager vi den med hjem og putter Nikoline i den, og hun sover med det samme og sover godt!

det skulle vi have gjort for laaaaaaaaaaaaaang tid siden

Anmeld

9. marts 2010

hc=k

Jeg tænker nemlig også det ville være åndsvagt at tage vores egen med hjem hver weekend og slæbe den gennem stuen og alt muligt bare fordi han skal sove ude så hellere købe en gammel en.
Jeg har forelsket mig i en barnevogn som faktisk stå hos hans dp son er sådan en mine forældre havde til mig da jeg var lille og den er til salg så skal lige hører..

Anmeld

9. marts 2010

N&J

Jeg er så glad for min altanbarnevogn, o den er også guld værd her i foråret/sommer perioden

Anmeld

9. marts 2010

hc=k

Nu har jeg lige købt en rigtig flot Odder barnevogn

Den er gammel, faktisk er det sådan en model som mine forældre havde til mig da jeg var lille, men nøj hvor er den bare flot.

Den er med hvid læder og ingen skader, krom stel med noget overfladerust som sagtens kan laves det er et rigtig fund. Jeg får en sele med i prisen og hold nu fast.. Prisen er kun 250 kr JA tak sagde jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.