Frida's vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Nadi

Frida vejer jo ikke så meget som hun burde, så vi får kontrolleret hendes vægt en del. Og idag er ingen undtagelse, sp'en kommer her om en halv time og vejer hende.

Da hun blev født vejede hun 3500 g, så tabte hun sig ned til 3300 g, da vi så fik besøg af sp'en havde hun slet ikke taget nok på. De skal jo helt nå fødselsvægten 10-14 dage efter, men det var først 1. marts at Frida nåede de 3500 g igen. Hun blev vejet igen d. 4. marts og hun havde taget 50 g på. Jeg håber virkelig inderligt at mit hårde forsøg på at amme hende hver 2. time og en gang om natten, har givet pote og hun har taget okay på. Er bare så spændt på hvad vægten fortæller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Joan ( Smallie )

Også for at den er som den skal være

Anmeld

9. marts 2010

Muffinmus

øv for dig at du også er der nu...håber vægten er ok.

Victoria er jeo blevet kontrolvejet 7 mdr og nu skal hun til 1 års på torsdag, så er også meget spændt. Men hun er i nok ikke kommetover de 8 kg vil jeg skyde på..ikke endnu.

Vi har døjet så meget med hendes vægt hele vejen igennem, alt for mange bekymringer hele tiden. Så håber sgu i slipper med skrækken og at hun har taget fint på.

Anmeld

9. marts 2010

Millebasse

Krydser fingre for at vægten er steget, uanset hvad har du gjort hvad du kunne!

Anmeld

9. marts 2010

Nadi

MariaE skriver:

øv for dig at du også er der nu...håber vægten er ok.

Victoria er jeo blevet kontrolvejet 7 mdr og nu skal hun til 1 års på torsdag, så er også meget spændt. Men hun er i nok ikke kommetover de 8 kg vil jeg skyde på..ikke endnu.

Vi har døjet så meget med hendes vægt hele vejen igennem, alt for mange bekymringer hele tiden. Så håber sgu i slipper med skrækken og at hun har taget fint på.

Jeg har også haft dig og Victoria i tankerne, håber at Tor er kommet efter det

Anmeld

9. marts 2010

Nadi

Frida vejer nu 3700g og er 57 cm lang  Jeg var bare så lettet over at hun har taget fint på, hvis hun har taget lige så pænt på når vi skal til 5 ugers så skal hun ikke kontrolvejes mere

Anmeld

9. marts 2010

Loggidut

øhhh...kan vi så lige be om en update på vægten?

er da lidt spændt!

hvor lang tid skal du kæmpe med den amning...jeg mener før du selv bestemmer at noget alternativt evt. skal ske

Anmeld

9. marts 2010

Loggidut

Nadi skriver:

Frida vejer nu 3700g og er 57 cm lang  Jeg var bare så lettet over at hun har taget fint på, hvis hun har taget lige så pænt på når vi skal til 5 ugers så skal hun ikke kontrolvejes mere

ha ha....der kom den...

det var dejligt!

Anmeld

9. marts 2010

Mie A

Super dejligt at hun har taget fint på

Bøvlede selv en del med Lærkes vægt... hvilket gav mange bekymringer... Men i dag er konklusionen at hun bare er en lille pige, der følger sin egen kurve.

Men forstår dig så inderligt...

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Sikke en god update!
Lad os håbe at den gode vækst fortsætter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.