Milka skriver:
staves grønsager egentlig med eller uden t? grønsager, grøntsager? kan aldrig finde ud af det 
nå, ville bare lige høre, hvordan i serverer grøntsager for jeres børn ... synes ikke pigerne er voldsomt interesseret i grønsagerne i sig selv, men det er fint når det er del af noget andet mad. agurker vil de gerne spise som de er, samt majs og ærter. ellers ikke rigtig andet. har forsøgt mig med kogt blomkål og broccoli hvilket blev totalt ignoreret. ellers er madglæden meget stor for tiden, man kan spise pænt fra en tallerken nu og der forsøges ihærdigt på at mestre gaflen 
god dag til jer alle, vi skal en tur i rødovre centeret og shoppe lidt 
hej sveske
Jeg læste noget fra en SP som beskrev at man ikke skulle bekymre sig synderligt hvis ens barn i en periode ikke gad grøntsager og kun spiste kød... de spiser det de har brug for:0) skrev damen....
Nikoline er heller ikke synderligt til grøntsager, medmindre de er indbygget i maden som i en pastaret eller gulerødder i en kødsovs...
hov, og grøntsager er med t:0)
så jov, hvis jeg putter dem i munden på hende mens hun er sulten, så spiser hun diverse grønt, men spiser hun selv (hvilket hun kan, men det er vi lidt bagud med
) så går hun direkte til kødet...
en anden ting hun ikke gider for tiden er kartofler, jo hvis det er hjemmelavede ovn pomfritter....
Rødovre centeret, herligt.... min kusine arbejer i Fætter BR;0) min moster bor i Rødovre jo... måske vi skulle mødes der næste gang jeg besøger dem?
god tur
knus
Anmeld