Spørgsmål ang fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg er idag 35+3 uger henne....

Søndag begyndte jeg at få nogen "smerter" ned i mine lår lidt som hvis man har vokseværk, og det kom så igen nogen gange igår, og lagde mærke til det faktisk kom sammen med plukveer mange af gangene...

Havde en del alm plukveer igår, men som gik lidt i lenden. Gik i seng ved 23.00 tiden, men kunne bare slet ikke finde ro. Begyndte senere igen at få plukveer, dog begyndte de at gøre lidt ondt, eller nok nærmere at bide lidt nederst i min mave og omme i lenden, og gik stadig lidt i mine lår af og til.... Har stort set ikke sovet pga det inat. Men faldt alligevel til sidst i søvn, og da jeg vågnede var det væk, har dog stadig en del flee plukveer end jeg plejer, dog ikke reglmæssig...

Er det "bare" fordi min krop gør sig klar til fødsel tror i, eller??? Hvordan startede jeres rigtige veer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Berg

Hmm jeg havde også en del plukkeveer. Fra uge 36 fik jeg også nogle ture ligesom det du beskriver. Nogle gange kunne jeg ligge vågen en hel nat og troede at det var starten på fødslen, men det blev ikke rigtig til mere end kraftige, regelmæssige og bidende plukkeveer som forsvandt i løbet af natten. (hos mig var det især om natten).

Da fødslen endelig kom igang startede det på samme måde hvilket snød mig og resulterede i at jeg fødte hjemme på badeværelset! Jeg havde dog også fået diare men troede det var tilfældigt at det lige skulle ske samtidig med plukkeveerne.....

Anmeld

9. marts 2010

LouiseNielsen

Berg skriver:

Hmm jeg havde også en del plukkeveer. Fra uge 36 fik jeg også nogle ture ligesom det du beskriver. Nogle gange kunne jeg ligge vågen en hel nat og troede at det var starten på fødslen, men det blev ikke rigtig til mere end kraftige, regelmæssige og bidende plukkeveer som forsvandt i løbet af natten. (hos mig var det især om natten).

Da fødslen endelig kom igang startede det på samme måde hvilket snød mig og resulterede i at jeg fødte hjemme på badeværelset! Jeg havde dog også fået diare men troede det var tilfældigt at det lige skulle ske samtidig med plukkeveerne.....

Nu lider jeg normalt af forstoppelse, man skal lige hilse og sige jeg fik tømt ud torsdag og fredag.... Men siger man jo også man gør! Tør bare ikke sætte næsen op efter noget, og det er jo skide svært hvornår man skal tænke at nu er der måske noget....

Anmeld

9. marts 2010

Berg

Jeg havde jævnligt diare de sidste 3 uger inden termin så jeg tror ikke nødvendigvis at det er et tegn på at fødslen er nær, kun at du nærmer dig.

Det er nok kroppen der begynder at forberede sig, men det kan jo også tage lidt tid.

Du vil vel også helst vente lidt hvis du er 35+3 nu?

Anmeld

9. marts 2010

Sisley

Kan det være iskias nerven? Når maven bliver stor, trykker den på en masse nerver (især hvis du sover på ryggen) - jeg oplever nogle gange at blive helt stakåndet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.