mayapigen skriver:
Jeg er i uge 26, så det er imod hvad alle foreslår. Men de billeder jeg har set af de små fra uge 25 og 26 er super gode, og jordmoderen siger det er et godt tidspunkt pga babyen er aktiv - så man ser den bevæge sig mere... Så håber jeg er lige så heldig
Men skal nok ligge nogle billeder ind. Ej det er spændende, så kan du også se hvor stor forskellen er
Jeg tror det er meget individuelt hvornår billederne bliver gode, og derfor tror jeg heller ikke helt at man kan regne med den der ala "Såfremt man ikke bliver scannet imellem uge 27-30 som er de optimale, bliver billederne ikke særlig gode"....
Da jeg blev 3D scannet i uge 17+5, var billederne bare helt igennem tydelige - det var fantastisk at se!!! Jordemoderen der scannede mig var selv rigtig overrasket over, hvor gode de var - og fortalte samtidig at de "gode billeder" afhænger dels af hvor meget/lidt fedt man har på maven, hvordan barnet og moderkagen ligger. Mine billeder i uge 17+5 var mere tydelige end min venindes 3D billeder i uge 28.
Bare rolig - er sikker på du nok skal få nogle fantastiske billeder.
Jeg glæder mig ihvert fald til jeg skal afsted igen, og fortryder ikke at det er i uge 26 
Glæder mig til at se dine billeder!!
Anmeld