3/4d scanning - glæder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Liljesilas

Jeg er nød til lige at dele min glæde med jer, for jeg skal nemlig til 3/4d-scanning i morgen. Jeg glæder mig så meget til at se min lille dreng. Især oven på mit triste humør for tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

mayapigen skriver:

Jeg er nød til lige at dele min glæde med jer, for jeg skal nemlig til 3/4d-scanning i morgen. Jeg glæder mig så meget til at se min lille dreng. Især oven på mit triste humør for tiden...

Jeg krydser finger for at du får nogle gode billeder med hjem!!

Jeg har været afsted 4 gange, uden held.. Så har fået en 5. tid til på mandag!!

Stine 31+6

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

Tilmeldt skriver:

Jeg krydser finger for at du får nogle gode billeder med hjem!!

Jeg har været afsted 4 gange, uden held.. Så har fået en 5. tid til på mandag!!

Stine 31+6

Nej hvor uheldigt... Får du det så gratis, eller skal du selv betale for det? Jeg krydser da også lige finger for dig så

Anmeld

9. marts 2010

mayapigen skriver:

Nej hvor uheldigt... Får du det så gratis, eller skal du selv betale for det? Jeg krydser da også lige finger for dig så

Ja, ik!?                        Jeg har skam betalt 1400,- for det.. Heldigvis bestilte jeg tiden i December månede, hvor butikken kørte med et jule-tilbud,  så jeg har fået en gang graviditets massage og en tid hos en fotograf incl. et billede, med gratis... Så lidt har jeg dog fået ud af det, hvis jeg nu ender med ingen billeder!

Men  håber at du får nogle gode billeder...  Fik ik lige set hvor langt du er henne, men har du selv nogen idé om hvordan din bebs ligger!?

Stine 31+6

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor langt er du nu søde?

Glæd dig til 3D-scanningen - det er så stor en oplevelse.

Jeg var afsted da jeg var 17+5, og skal igen nu her når jeg er 26+4.

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

Tilmeldt skriver:

Ja, ik!?                       Jeg har skam betalt 1400,- for det.. Heldigvis bestilte jeg tiden i December månede, hvor butikken kørte med et jule-tilbud,  så jeg har fået en gang graviditets massage og en tid hos en fotograf incl. et billede, med gratis... Så lidt har jeg dog fået ud af det, hvis jeg nu ender med ingen billeder!

Men  håber at du får nogle gode billeder...  Fik ik lige set hvor langt du er henne, men har du selv nogen idé om hvordan din bebs ligger!?

Stine 31+6

Jeg er næsten sikker på han ligger perfekt. Han har hovedet oppe og jeg har i lang tid mærket tydelige spark i både blæren og nederst i maven. De gange jeg har været til scanning, har han også lagt perfekt. Jeg er da ked af at høre du endnu ikke har fået et ordenlig syn af babyen, og jeg håber det lykkedes næste gang Men ud over det, så sikke et godt tilbud, med massage og billede. Det kunne jeg virkelig godt trænge til

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

Mathildesmor skriver:

Hvor langt er du nu søde?

Glæd dig til 3D-scanningen - det er så stor en oplevelse.

Jeg var afsted da jeg var 17+5, og skal igen nu her når jeg er 26+4.

Jeg er i uge 26, så det er imod hvad alle foreslår. Men de billeder jeg har set af de små fra uge 25 og 26 er super gode, og jordmoderen siger det er et godt tidspunkt pga babyen er aktiv - så man ser den bevæge sig mere... Så håber jeg er lige så heldig Men skal nok ligge nogle billeder ind. Ej det er spændende, så kan du også se hvor stor forskellen er

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

Held og lykke i morgen  Det er sådan en fantastisk oplevelse...jeg var jo afsted da jeg var 28 + 2 og det var det helt rigtige tidspunkt for mig. Nu har hun fået mere fedt på kroppen og lignede en rigtig lille baby og da min moderkage ligger foran så kunne jeg have risikeret at den ville have skygget for ansigtet hvis jeg var blevet scannet senere.

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Held og lykke i morgen  Det er sådan en fantastisk oplevelse...jeg var jo afsted da jeg var 28 + 2 og det var det helt rigtige tidspunkt for mig. Nu har hun fået mere fedt på kroppen og lignede en rigtig lille baby og da min moderkage ligger foran så kunne jeg have risikeret at den ville have skygget for ansigtet hvis jeg var blevet scannet senere.

Tak for det, jeg håber det bliver lige så vildt for mig, som det har været for alle jer andre.

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mayapigen skriver:

Jeg er i uge 26, så det er imod hvad alle foreslår. Men de billeder jeg har set af de små fra uge 25 og 26 er super gode, og jordmoderen siger det er et godt tidspunkt pga babyen er aktiv - så man ser den bevæge sig mere... Så håber jeg er lige så heldig Men skal nok ligge nogle billeder ind. Ej det er spændende, så kan du også se hvor stor forskellen er

Jeg tror det er meget individuelt hvornår billederne bliver gode, og derfor tror jeg heller ikke helt at man kan regne med den der ala "Såfremt man ikke bliver scannet imellem uge 27-30 som er de optimale, bliver billederne ikke særlig gode"....

Da jeg blev 3D scannet i uge 17+5, var billederne bare helt igennem tydelige - det var fantastisk at se!!! Jordemoderen der scannede mig var selv rigtig overrasket over, hvor gode de var - og fortalte samtidig at de "gode billeder" afhænger dels af hvor meget/lidt fedt man har på maven, hvordan barnet og moderkagen ligger. Mine billeder i uge 17+5 var mere tydelige end min venindes 3D billeder i uge 28.

Bare rolig - er sikker på du nok skal få nogle fantastiske billeder.

Jeg glæder mig ihvert fald til jeg skal afsted igen, og fortryder ikke at det er i uge 26

Glæder mig til at se dine billeder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.