Som sagt som nogle af jer ved gik mit vand hos jordmoren i mandags lidt af en oplevelse jeg kom op på føde stuen og der fik jeg lagt en tarbelet og fik en lyttet til lille manden og alt gik godt.. det skal så lige siges jeg ikke viste hvad kønnet var... men vi bliver sendt hjem og fik besked på at hvis det ikke ville gå i gang af sig selv skulle jeg komme næste dag kl 08.30...
som sagt den kig ikke i gang så jeg kom tilbage om morgen ´med min kæreste, jeg fik lagt en ny pille op så de kunne håbe på det ville gå igang det gjorde det heller ikke hele tirsdag og onsdag rente vi frem og tilbage fra baby afdelingen og fødestuen og uden der skete noget vi var vildt trætte om onsdagen vi havde håbet på en god nat søvn inden torsdag men nej kl 21.30 får jeg veer meget kraftige veer så jeg bliver kørt ned på føde afdelingen og de kan se jeg har åbnet mig 1 cm det var ikke meget.... det skal lige siges jeg begyndte af fryse fordi jeg havde så ondt så kom i et dejligt varmt bad og ind igen og ligge det hele tog mere til og jeg fik lagt en bedøvelse i ryggen AVVVVV skal der lige siges det gjordt vildt ondt på mig, og samtidlig med lå de et drop og jeg kan ikke lig nåle så det var noget af en prøvelse mine drop blev tit lå forkert fordi mine blodåre gemmer sig så jeg fik lagt 6 forskellige steder puhhh..... men mens jeg ligger og får sovet lidt i mens da den i ryggen virker får jeg så mega ondt i min højre side fordi bedøvelsen ikke er gået der over får både massage varme pude ingen ting virker.. men til sidst får jeg da endeligg afvide at nu skal jeg over på føde briksen og jeg tænker nej det kan jeg sku da ikke se hvor langt der er og der var kun 10 skridt men det var sku hårdt.... men kom der over og 10 minutter efter var min dejlig dreng født og han var perfekt ingen ting var der galt og jeg bristede heller ikke så alt gik super perfekt næsten hihiih jeg han er noget så dejlig.... og vi kom hjem i går...
min kæreste var så vidunderlig og hjalp mig utrolig meget den perfekte far er så stolt af ham..

Anmeld