Jeg har forelsket mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

SaNiNa

hc=k skriver:

Tja de er rigtig flotte, men de kan jo ikke laves til en stol

nej det kan den ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Pia.

hc=k skriver:

Åh jo men jeg har også stået og savlet over nogle af deres tasker og tænkt at den kunne jeg ikke leve uden, men min pung har altid været uenig hehe

He he - ja det kender jeg så godt, irriterende når pung og ønsker ikke vil passe sammen...

Syntes bestemt du skal købe den du ønsker dig, eller måske ønske dig den i barselsgave når du har født...

Knus Pia.

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

RumlesMor skriver:

Uh...fik den brune version af kæresten i julegave. Den står klar til at blive pakket, når Rumle kommer om en måneds tid. Glæder mig til at bruge den - er super lækker i materialer, og godt indrettet!

Ja vi syntes osse bare at de var så lækkere, så vi besluttede os for at købe den da mor osse kan bruge den når Nicklas ikke bruger den mere...

Glæder mig osse helt vildt til den kommer i næste uge

Anmeld

9. marts 2010

hc=k

Pia. skriver:

He he - ja det kender jeg så godt, irriterende når pung og ønsker ikke vil passe sammen...

Syntes bestemt du skal købe den du ønsker dig, eller måske ønske dig den i barselsgave når du har født...

Knus Pia.

Hehe jeg fødte for næsten et år siden , men jeg har været træt af den taske jeg har nu lige siden jeg fik den.

Anmeld

9. marts 2010

RumlesMor

Sanne og Nicklas skriver:

Ja vi syntes osse bare at de var så lækkere, så vi besluttede os for at købe den da mor osse kan bruge den når Nicklas ikke bruger den mere...

Glæder mig osse helt vildt til den kommer i næste uge

Præcis... Har brugt den én gang som weekend taske, og det er altså imponerende hvad der kan være i den af tøj og gejl!

Anmeld

9. marts 2010

Pia.

hc=k skriver:

Hehe jeg fødte for næsten et år siden , men jeg har været træt af den taske jeg har nu lige siden jeg fik den.

FLOT PIA !!!! Ja så er det jo nok ikke barsels gave du skal have den i med mindre du selvfølgelig bliver gravid meget snart igen og kan ønske dig den der...

Syntes stadig du skal købe den... kender godt fornemmelsen af når man forelsker sig i noget man ikke kan leve uden ikke helt har råd men bare VIL HAVE DET,,,, Ved hvad jeg taler om da jeg lige har købt et 200 Liters hjørneakvarium.... Ja Ja jeg er tosset, men har altid ønsket mig det...

Anmeld

9. marts 2010

hc=k

Pia. skriver:

FLOT PIA !!!! Ja så er det jo nok ikke barsels gave du skal have den i med mindre du selvfølgelig bliver gravid meget snart igen og kan ønske dig den der...

Syntes stadig du skal købe den... kender godt fornemmelsen af når man forelsker sig i noget man ikke kan leve uden ikke helt har råd men bare VIL HAVE DET,,,, Ved hvad jeg taler om da jeg lige har købt et 200 Liters hjørneakvarium.... Ja Ja jeg er tosset, men har altid ønsket mig det...

Jeg elsker fornemmelsen i maven når man har fået det..

Anmeld

9. marts 2010

Pia.

hc=k skriver:

Jeg elsker fornemmelsen i maven når man har fået det..

Den fornemmelse har jeg lige nu fordi jeg har tænkt og tænkt over det her akvarium og ville så gerne have det... og nu er det købt og skal hente det i morgen - glæder mig til at starte det op...

Jeg er en dyre-nørd på ALLE områder...

Anmeld

9. marts 2010

Vial

Man kan købe babystole i micro små tasker, som sagens kan være i alm. pusletaske - så med mindre det er en meget bedre indbygget stol i pusletaske, så kan det løses på andre måder også - hvis den er lidt for dyr :-)

Anmeld

9. marts 2010

hc=k

KaMa skriver:

Man kan købe babystole i micro små tasker, som sagens kan være i alm. pusletaske - så med mindre det er en meget bedre indbygget stol i pusletaske, så kan det løses på andre måder også - hvis den er lidt for dyr :-)

Kan man?? jeg tror ikke man kan købe en der kan være i min pudsletaske for den er meget lille.

Har du evt et link til sådan en micro stol??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.