samtalen mellem far og TIF i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Loggidut

Tif legede på værelset i går aftes, og da vi så småt gør klar til hun skal i seng, gassede hun bare op, og fjollede rundt.

Hun var nu så sjov og hyggeligt, og fyrede en masse sjove ting af, men samtalen med hende endte hele tiden ud i at hun jo skulle i seng.

Så kom Michael ind, og siger på hans sjove mandige måde, og lidt smågrinende: Tiiiiiiiif, du skal i seng nu!

Tif: shhhhhhy (med en formanende finger oppe i luften) far.

Michael: Tiiiiiiiiiif, klokken er mange, du skal vist i seng nu.

Tif: Nej far shyyyyy!

Michael: Tiiiiiiiif, du er vist fræk nu!

Tif springer op i hendes seng, lukker øjnene, og laver to hurtige hæsblæsende snorkelyde, med lukkede øjne, åbner dem igen og siger: Domor´n far, jeg har sovet!

Lige forinden det sagde Christian til hende (Netop fordi hun virkelig gav den gas, og hoppede og fjollede)

Tif du har vist spist for meget sukker...

Ja siger Tif: jeg må derne, jeg spiser det hele, nam nam nam nam, å så hopper jeg maaaajet højt!

Lige nu er hun altså bare en rigtig sjov unge, som virkelig kender vores svage punkter, og som virkelig kan spille på de rigtige strenge.

Godmorgen piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Hyner

Åhh ja sådan er det også herhjemme. Hver gang Emma gør noget hun ikke må eller hvis vi skal noget så stiller hun sig rigtig op med dådyrsøjne og siger så: Emma leger bare lidt -kigger bare -sidder bare osv.... Og så for man ellers lov til at ligne et ? og prøver at fortsætte med sin plan...

Skøn samtale Loggi, knus Mig

Anmeld

9. marts 2010

Nadi

Hvor er hun kvik

Tror da vist hende og Ollie har læst den samme bog eller snakket sammen i smug 
Oliver var god nok til at blive lagt i seng, men han ville nu ikke sove mente han, men forklarede at det skulle han for at blive stor. Et øjeblik efter sprang han op og sagde "sovet godt!!"  og så var han parat til at stå op igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.