Guldkorn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Tina2

Lige et lille guldkorn fra den bestemte Filuca......

Jeg står og smører madpakke til Filuca og skal lige til at putte smør på brødet, så råber hun "Neeeej moar"!!!

Jeg siger: "Hvad"??

Filuca siger bestemt med armene i siden: "Altså mor, du ved UDEMÆRKET godt at jeg har lagt smør på hylden"!!!!!!  (øhhhhh, nej det vidste jeg så overhovedet ikke)

Ha ha, "smør på hylden", aaaaner ikke hvor hun har det udtryk fra, men lød virkelig sjovt!!!!

Knus Tina (og Filuca der ikke spiser smør, for det er lagt "på hylden"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja nogengange, kommer de der udtryk bare som lyn fra en klar himmel og man tænker bare... Hvad?!...

Men altså - det er jo super at hun er fokuseret på sin sundhed i så ung en alder.

idun er en smør-gris, ligesom sin mor hihi Men så heller ikke til andet snask overhovedet, så det går nok !

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Ja, hun ved jo jeg ikke spiser det (kun på fx rundstykker), jeg kan simpelthen ikke klare smør og pålæg sammen.... Og kan slet ikke li' smør på rugbrød.....

Margarine er helt forfærdeligt, så det spiser jeg overhovedet ikke! :-)

Men Filuca ved godt jeg ikke har spist smør på brødet siden jeg var 4-5 år, så det er måske derfor hun heller ikke vil... Men det er da så heller ikke det værste at "lægge på hylden" ;-)

Anmeld

9. marts 2010

HelleBelle

Tina2 skriver:

Lige et lille guldkorn fra den bestemte Filuca......

Jeg står og smører madpakke til Filuca og skal lige til at putte smør på brødet, så råber hun "Neeeej moar"!!!

Jeg siger: "Hvad"??

Filuca siger bestemt med armene i siden: "Altså mor, du ved UDEMÆRKET godt at jeg har lagt smør på hylden"!!!!!!  (øhhhhh, nej det vidste jeg så overhovedet ikke)

Ha ha, "smør på hylden", aaaaner ikke hvor hun har det udtryk fra, men lød virkelig sjovt!!!!

Knus Tina (og Filuca der ikke spiser smør, for det er lagt "på hylden"

ha ha hvor godt!

Anmeld

9. marts 2010

Fines mor

Josephine spiser heller ikke smør hahaaa... faktisk vil hun slet ikke ha det på!!! Så her er det bare pålæg og rugbrød, det er ski da nemt ;-)))

Anmeld

9. marts 2010

Muslingen

Ha ha hvor godt! Det er altså skægt at de samler sådan nogle udtryk op.

Cecilie på 3½ er begyndt at sige "Så er vi dem der er strøget", når vi skal ud af døren. Også lidt sødt synes jeg

Kh Fie

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Josephine spiser heller ikke smør hahaaa... faktisk vil hun slet ikke ha det på!!! Så her er det bare pålæg og rugbrød, det er ski da nemt ;-)))

Nej, det er bare rigtig nemt og jeg har jo aldrig spist det, så synes jo det er mega besværligt at skal smøre det på, ha ha!

Da jeg gik i skole og hvis det så var min far der havde smurt madpakke, så glemte han altid at der ikke skulle smør på, for han spiste det jo selv (som den eneste i familien) og så kom hele madpakken med hjem igen!!! Uspist!

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Muslingen skriver:

Ha ha hvor godt! Det er altså skægt at de samler sådan nogle udtryk op.

Cecilie på 3½ er begyndt at sige "Så er vi dem der er strøget", når vi skal ud af døren. Også lidt sødt synes jeg

Kh Fie

Aaaaaha ha ha!!! Total godt udtryk der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.