NF i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

LinLin

Lon1976 skriver:

Pøj pøj - det skal nok blive til et godt resultat idag.

Gir du en melding ud bagefter?

Lon1976

Det skal jeg nok Skal på arbejde bagefter, men i aften skal der nok komme update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

XXSS

Pøj Pøj, det skal nok gå rigtig godt .

Tanja

Anmeld

9. marts 2010

XXSS

Chritinap skriver:

Åh klart, jeg kryder fingre for dig. Men har set på din bule at du vokser rigtig fint
Jeg skal i Silkeborg, det er en 'før scanning', for at se om jeg er længere henne, eller om der er to  Så på den måde er jeg vidst også lidt nervøs..

Jeg har gået i knap og nap 9 uger, min mave er allerede så stor :

Sikke en fin og stor mave  du er 12 uger henne eller? Hvis ja, så er den da lidt større end gennemsnittet tror jeg, jeg er 2. gangs og jeg synes ikke at man kunne se det så tydeligt på mig i 12. uge...  Men dejligt, er du bange for at der evt. kan være tvillinger? Det troede de først med mig, var til en tidlig skanning for at tjekke termin, jeg blev da noget forskrækket vil jeg sige hehe.. Men det gik hurtigt over, da jeg fandt ud af, at alt var okay. Vi venter os så kun med en.

God fornøjelse til dig også

Tanja

Anmeld

9. marts 2010

LinLin

Tanja78 skriver:

Pøj Pøj, det skal nok gå rigtig godt .

Tanja

Tak

Anmeld

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Held og lyke, jeg håber det bliver en fantastisk oplevelse

Mvh

Rosa

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde

Ser først din tråd nu!

Det skal nok gå rigtig godt

Jeg krydser alt hvad jeg kan!!

Knus

Anmeld

9. marts 2010

Kvindemin

Tanja78 skriver:

Sikke en fin og stor mave  du er 12 uger henne eller? Hvis ja, så er den da lidt større end gennemsnittet tror jeg, jeg er 2. gangs og jeg synes ikke at man kunne se det så tydeligt på mig i 12. uge...  Men dejligt, er du bange for at der evt. kan være tvillinger? Det troede de først med mig, var til en tidlig skanning for at tjekke termin, jeg blev da noget forskrækket vil jeg sige hehe.. Men det gik hurtigt over, da jeg fandt ud af, at alt var okay. Vi venter os så kun med en.

God fornøjelse til dig også

Tanja

Jeg er i uge 10, og der var heldigvis kun en PUHA.
Men ja, jeg er åbenbart bare meget stor i forhold til.

Anmeld

9. marts 2010

XXSS

hehe ja man bliver lidt forskrækket, men et eller andet sted ville det jo også have været dejligt . Tillykke med den ene bandit

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.