inspireret af et indlæg jeg lige så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Loggidut

med en lille pige som sidder og tegner...

hun er ca en månede yngre end vores børn, men kors hvor hun tegner godt, hun tegner edderkopper, og hun er super sej...

hvor godt tegner jeres poder...

Tif tegner krusseduller, og intet ligner noget der er reelt...

nu bliver jeg sgu da helt nervøs for jeg har et uintelligent barn, når det kommer til tegninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Monica

Tænker som dig... Gustav kan tegne kruseduller og måske en cirkel...

Tabt bag en vogn?

Moni

Anmeld

8. marts 2010

BK

I så tilfælde har jeg en super uinteligent datter, for hun tegner også krudseduller...

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Stella kan tegne meget store krusseduller - 'både på og udenfor papiret.

Jeg tegner nogen gange cirkler og beder hende farvelægge dem (Indenfor stregerne, var min ide egentlig), men det ender bare med bare med samme store krusseduller både på og udenfor papiret

Anmeld

8. marts 2010

Anja

Her tegnes en masse kruseduller, cirkler (med god vilje) og streger.

Anmeld

8. marts 2010

Lise

Simon elsker at..ehm...se på os tegne  Det er bare det bedste, når vi sætter os ned og tegner. Men han gør det ikke selv.. jo, han deltager, men jeg vil ikke engang gå så langt at kalde det kruseduller det han laver

Anmeld

8. marts 2010

Muffinmus

eh, Wiliam smadrer bare papiret med hakker og krusseduller i stor stil..han siger hvad han tegner godt nok, men der er hverken hoved, hale eller op og ned på det.

Anmeld

8. marts 2010

Loggidut

peeeeeeew...sad sgu da her og fik vildt dårlig følelse over hvor lidt jeg tegner med Tif, for hun magter da heller ikke at tegne det den dygtige pige kan kreere...

tak igen igen tøser...det er ikke første gang i redder mig fra en...jeg tror jeg har en uinteligent datter-mode

Anmeld

8. marts 2010

Kaufie

William tegner tog...... Og i hans øjne er det fire cirkler på række med en streg igennem. Det er nemlig sådan vi tegner tog for ham - og så kommer der også noget ovenpå hjulene, men det er kke så vigtigt endnu.

I weekenden tegnede han sin første bil! Jojo - der er en aflang form med to hjul under.

Men vi tegner også rigtig meget med ham - og tit de samme ting (tog og biler) med en meget simpel streg, så det er nemt for ham at efterligne.

Tror jeg har en visuel intelligent dreng.

Anmeld

8. marts 2010

Nadi

Oliver kan tegne hoveder, en stor cirkel med fire små cirkler indeni. Ellers er det også en masse krusseduller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.