dybt frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

karina1980

min store dejlig søn på 8 år, har en far som nu for 5 gang i træk ikke har afleveret ham i skole til tiden efter samvær, han er nu kommet 2 timer forsent i skole igen og som om det ikke er nok har han oveni det fået lov til at hente ham 2 timer tidligere de fredage han skal have ham af skolen

han bliver ved med at printe ind i drenges hoved at han skal være hos ham en uge og mig en uge(lige nu er han der kun fredag-mandag) men det kan jo ikke lade sig gøre når han ikke engang kan aflevere ham en enkelt dag til tiden og for det ikke er løgn er det kun 7 gang han skulle aflevere ham i skole istedet for hjemme hos mig.

min søn lider i forvejen meget under, at vi ikke har boet sammen, siden han var 8mdr, og er meget følesesmæssigt ustabil, så jeg ved at hvis jeg skære i samværet så vil min søn mene det mig der er ond,

vi går i øjeblikket i familieklasse med ham, dvs vi skiftes til at være i skole med ham 2 gange om ugen for at se om det kan hjælpe på hans skolegang da den er meget påvirket af hans føleser og han derfor ikke altid høre efter, men her efter ferien er det blevet MEGET værre,

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, for at hjælpe min dreng, og hvad skal jeg dog stille op med hans far, der gentagne gange ikke sørger for han møder i skole

nogen der sidder med et guldkorn, til en kvinde som er ved at gå istykker indeni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Mettemus

Kan slet ikke forestille mig hvor dybt frustrerende det må være for dig - bare at ville din søn det bedste og alligevel ende med at være dumme, onde mor. Kender ikke selv til problemet og kan nok desværre ikke give nogen brugbare råd, så nøjes med at sende et kram

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige.. Men det lyder sku ikke godt altså...

Jeg håber det vil vende en dag. Men jeg har ikke lige et guldkorn i ærmet.

Du får et kram i stedetfor.

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha, det lyder saftsusme som en svær nød at knække!!! Jeg synes du om muligt skal tale et alvorsord med både skolen og din søns far... Han MÅ da kunne se at det ikke holder at komme 2 timer for sent med et barn som i forvejen er hårdt prøvet?!

Ihvertfald knus til dig

Rosa

Anmeld

8. marts 2010

karina1980

tak, hvor er i søde

Jeg er så heldig at jeg skal med ham i skole imorgen så der hiver jeg fat i de 3 lærer som er om ham i øjeblikket og tager en snak med dem og må jo så have fat i statsamtet og høre hvordan jeg står, bare for at have det på det rene,

men hvor er det hårdt, for jeg ved jo at hans far inderst inde vil ham det bedste, og knægten elsker sin far, men det jo bare ikke nok,

og jeg er så frygtelig træt af at altid være den onde og den bestemmende,

Anmeld

8. marts 2010

Loggidut

jeg ville forlange ham hjem søndag aften, promte...

uanset hvad og hvordan, vil jeg forlange han bragte ham tilbage til en tid, så du kan sørge for han kommer afsted i skolen.

det andet er virkelig synd!

Anmeld

8. marts 2010

karina1980

Loggidut skriver:

jeg ville forlange ham hjem søndag aften, promte...

uanset hvad og hvordan, vil jeg forlange han bragte ham tilbage til en tid, så du kan sørge for han kommer afsted i skolen.

det andet er virkelig synd!

ja det nok også sådan det ender igen,

det har været sådan før, men der kom han på alle tidspunkter af eftermiddag/aften lige sådan hvornår det passede vores søn og hans far at de kom og så aftalte vi det andet da knægten gerne ville afleveres af far,

men ja den eneste vej er nok at sige søndag aften igen og så må der fast tidspunkt på. for jeg orker ikke at vente en hel søndag og bare stå standby.

Anmeld

9. marts 2010

karina1980

lidt opdatering til dem som læste med.

så har jeg idag haft en snak med den ene af familieklasselærerne og hun blev godt og grundig sur og sagde at den her skulle hun nok håndtere, for han skulle ikke både gå tidligt fredag og komme sent mandag,

men hun skulle så lige vide om det ville være okay med mig hvis han kom hjem søndag og det er det, klasselæreren ville så give ham en chance til, men det ville hun ikke høre tale om læreren frea familieklassen, så på tirsdag bliver han indkaldt til et møde og får at vide at han enten kommer med ham til tiden eller aflevere ham søndag aften.

hun(læreren) synes nemlig bestemt ikke at jeg skulle være bussemand, med det kæmpe arbejde jeg lagde i bare at holde en god tone imellem os, for tiden,

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Derfor kommer mine to små hjem søndag aften, gider ikke der er bøvl mandag morgen og de skal stresse fordi faderen ikke er god til at komme op...endvidere skal de heller ikke så tidligt op her hos mig. Så her er det kun fredag-søndag, men når de bliver større og hvis de vil, ja, så får de lov at bo en uge hvert sted eller mest hos far...så må han vel lære at tage ansvar.

Men hjem med ham søndag aften..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.