min store dejlig søn på 8 år, har en far som nu for 5 gang i træk ikke har afleveret ham i skole til tiden efter samvær, han er nu kommet 2 timer forsent i skole igen
og som om det ikke er nok har han oveni det fået lov til at hente ham 2 timer tidligere de fredage han skal have ham
af skolen
han bliver ved med at printe ind i drenges hoved at han skal være hos ham en uge og mig en uge(lige nu er han der kun fredag-mandag) men det kan jo ikke lade sig gøre når han ikke engang kan aflevere ham en enkelt dag til tiden og for det ikke er løgn er det kun 7 gang han skulle aflevere ham i skole istedet for hjemme hos mig.
min søn lider i forvejen meget under, at vi ikke har boet sammen, siden han var 8mdr, og er meget følesesmæssigt ustabil, så jeg ved at hvis jeg skære i samværet så vil min søn mene det mig der er ond,
vi går i øjeblikket i familieklasse med ham, dvs vi skiftes til at være i skole med ham 2 gange om ugen for at se om det kan hjælpe på hans skolegang da den er meget påvirket af hans føleser og han derfor ikke altid høre efter, men her efter ferien er det blevet MEGET værre,
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, for at hjælpe min dreng, og hvad skal jeg dog stille op med hans far, der gentagne gange ikke sørger for han møder i skole
nogen der sidder med et guldkorn, til en kvinde som er ved at gå istykker indeni 
Anmeld