Clara update :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Millebasse

Clara blev 6 uger i fredags, sikke tiden dog går!

Hun smiler hver gang man snakker til hende og er også begyndt at pludre og hvor er det skønt

Hun vejer 4400 gr. og er 56 cm. lang. Spiser lystigt og stortrives. Hun sover dejligt om natten, spiser ml. 1-2 gang fra kl. 20/21 til kl. 7 ca. og det synes moren er skønt!

Hun er bare den gladeste pige og så nem (7-9-13). Bastian elsker hende og siger det 100 gange i løbet af dagen. Han giver hende mange kys og kram og elsker at ligge ved siden af hende og fortælle hende historier og synge sange   Men han giver også lyd fra sig, hvis han føler sig forbigået, men det er hårdt at blive storebror og starte i børnehave på samme tid, så hvad kan vi forvente

Jeg dansede rundt med Bastian i mine arme igår mens Clara sov (Bastian er hjemme pga. skoldkopper) og lige pludselig fældede jeg en tåre, fordi det lige der gik op for mig hvor lykkelig og heldig jeg er! Har den dejligste mand og to lækre skønne unger

Sender lige lidt billeder med i farten

Knus Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Muffinmus

skønne billede af ungerne..og kender godt det med at blive rørt..det sker også her i ny og næ, og det er bare herligt

Anmeld

8. marts 2010

..

Dejlig læsning, det er så fantasisk når man rammes af de der små øjeblikke af lykke - jeg syntes godt nok der er kommet mange flere af dem efter jeg har fået børn

Dejlige børn du har

Anmeld

8. marts 2010

Nadi

Lækker, lækker, lækker!!

Hvor dejlige billeder, jeg kan godt forstå du blev lidt rørstrømt, du har virkelig også bare to dejlige børn. Det var rart lige at høre hvordan det går, tænkte faktisk lige på jer her den anden dag, hvor jeg tænkte at der godt snart måtte komme en update

Anmeld

8. marts 2010

Millebasse

MariaE skriver:

skønne billede af ungerne..og kender godt det med at blive rørt..det sker også her i ny og næ, og det er bare herligt

Tak

Men blev sgu helt overrasket over mig selv

Anmeld

8. marts 2010

Millebasse

Macrolf skriver:

Dejlig læsning, det er så fantasisk når man rammes af de der små øjeblikke af lykke - jeg syntes godt nok der er kommet mange flere af dem efter jeg har fået børn

Dejlige børn du har

Tak

ja, synes også det vrimler med skønne øjeblikke

Anmeld

8. marts 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Lækker, lækker, lækker!!

Hvor dejlige billeder, jeg kan godt forstå du blev lidt rørstrømt, du har virkelig også bare to dejlige børn. Det var rart lige at høre hvordan det går, tænkte faktisk lige på jer her den anden dag, hvor jeg tænkte at der godt snart måtte komme en update

Tak ven

Puha, ja synes bare lige tiden flyver afsted.. Har også haft Bastian hjemme siden torsdag med skoldkopper og en mand som sætter vores 1. sal i stand i weekenden, så der har ikke lige været så meget mor-tid, men idag sov begge unger middagslur på samme tid, så der hoppede jeg på sofaen med computeren på skødet

Btw, skønt profilbillede.

Anmeld

8. marts 2010

Loggidut

AJ LAD SÅ VÆRE.....

Jeg magter ikke flere af de der skruk-fremkaldende tråde...og så de billeder...SMELT!

hvor er de bare helt vildt gode, og hvor er hun super skøn!

men det allerbedste billede er da det sidste, det med dej på alle kløerne!

Christ...

sloggi som nu skal ud og binde hendes æggeledere stramt sammen, så de ikke får muligheden for at leve deres eget liv!

Anmeld

8. marts 2010

Millebasse

Loggidut skriver:

AJ LAD SÅ VÆRE.....

Jeg magter ikke flere af de der skruk-fremkaldende tråde...og så de billeder...SMELT!

hvor er de bare helt vildt gode, og hvor er hun super skøn!

men det allerbedste billede er da det sidste, det med dej på alle kløerne!

Christ...

sloggi som nu skal ud og binde hendes æggeledere stramt sammen, så de ikke får muligheden for at leve deres eget liv!

He he sorry...

Det med dej på fingerne er en kæmpe sejer for Bastian! Han lider jo af taktil skyhed og ville for bare 4-5 måneder siden ikke kunne tåle at få dej på fingerne, så skønt at kunne vise sådan et billede

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Arhmen - Hun er da bare for lækker!!!

Og det sidste billed af Bastian er da bare for godt!

Er det ikke bare fedt med sådan et moment?!
Det gør bare det hele så meget bedre.
Tænk, at man er så heldig at få lov at opleve den lykke det er at have børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.